| Inlägg #141: Postat: 2011-04-24 06:43:00 | |
|
Jocke S-43 |
137/138 Du ljuger också, eller är möjligen en likaledes rätt usel debattör! Då tar vi det igen: Det finns ingenting i min artikel som stödjer ditt Bizon: "däremot kan jag utläsa både moralisering och indignation hos dej om vilka friheter ungdomen av i dag tar sej, och då utan att fråga dej om lov". Tvärtom! Men enligt dig får dom inte lov att sköta detta själva, inom lagens rätt rimliga gränser, 15 år. Det är ju där dom lägger sig i, från RFSU/L. Svårt begripa, läsa innantill? Sedan inser alltså t.o.m du, att ordet "rövknull" är laddat. Och de andra orden?
Så skulle du vilja att din 13-åring, om du haft någon, gick till ett fritidsgård mitt i storstan, för att "kolla sin sexuella läggning" där äldre HBT-ungdomar fanns? Inte jag iaf! Och tycker du att det är värt 3500:- av skattemedel för att någon snabbutbildad "sexkonsultexpert" skall förklara i vår allmänna skola "glöm inte vad vi lärt oss idag, det finns inget naturligt glidmedel i röven". Eller lära killar sätta på kondom, tjejer hur man hanterar klitoris? Ligger det inte tvärtom ett sexuellt egenintresse hos ungdomar att får lära sig de sakerna själva utan just "indignerade moraliska" pekpinnar från vuxenvärlden, här RFSU/L:s pengakåta töntar?! |
| Inlägg #142: Postat: 2011-04-24 06:54:00 | |
|
Jocke S-43 |
Sedan Bizon, förstår jag inte varför du bråkar så med Inger Ohlsson! Visst kan hon låta extrem, svårbegriplig ibland, men en intressant röst bland mycket blahaha här på sourze! Du tycker också jag skriver för mycket i ämnet? Vad är lagom, vem avgör det? Och VEM har skrivit mest här bland kommentarerna till denna artikel? DU! antagligen fler ord från dig än hela min artikel!
Jag skriver så mycket jag har lust till, och 50 har röstat på denna artikel, lika många cirka på min sexköpslagsartikel. 10 på din i det ämnet. Du kanske skall hålla dig till dina lerpar? Hur många kopulerande sådana har du knåpat ihop? För många? Hur många har du sålt? Nä du Bizon, ämnet skulle upp, "intressant" tyckte du ju själv! Och statsfeminismen skall bort eller upp till nästa val. Sexköpslagen är ett högst tydligt bevis på den förras odemokratiska existens! |
| Inlägg #143: Postat: 2011-04-24 09:47:00 | |
|
Bizon |
Jocke - jag tycker inte du skriver "för mycket" i ämnet - jag tycker bara att du ska skriva sakligt och utan överdrifter - det gör att hela ditt projekt att medvetandegöra folk om vissa problem tippar över mot någon sorts populism som tappar trovärdighet. Jag förnekar inte att det finns problem - inte heller att det finns problem inom den aktiva feminismen, så även med "maktriarkatet" OBS ""makt"riarkat" där det knappast har någon som helst betydelse vilket kön vi har då det enbart är fråga om makt och presumtiva vinster dvs att påverka riktningen av flödet av kapital. Att kvinnor och män skuldbeläggs är en annan politisk strömning som ingår i begreppet söndra och härska - ganska bekvämt att låta könsfixerade individer förbruka sin kraft på att stå och skrika på varandra i stället för att gå samman och se till att vi närmar oss något som skulle kunna ses som ett mer rättvist samhälle.
|
| Inlägg #144: Postat: 2011-04-24 10:07:00 | |
|
Lars Nilsson |
Tokfeminismen når ständigt nya framgångar. I Karlskoga är snöröjningen genusmedveten!Länk: newsmill.se
|
| Inlägg #145: Postat: 2011-04-24 10:46:00 | |
|
Bizon |
141 - Må så vara att jag är en usel debattör, men att jag ljuger kan jag inte gå med på - jag tolkar din text och undrar över dina angrepp som jag tolkar som överdrifter. Svara bara för dessa Jocke så kan ett och annat kanske klarna. Att människor liksom du ser ett och annat som inte är helt bra och lägger ner tid och energi för att försöka förändra det är väl inget nytt och inget allraminst du bör ha något att invända mot --- Nu är det ju så att vår sexualitet varit ett maktområde genom hela historien och plågat flera generationer - vad är det du anser i dag skulle vara utmärkande för vår tid så att "vuxna" människors omsorger helt skulle kunna skrotas? Anser du att det uppväxande släktets syn på sina kroppar och sexuella preferenser i dag står helt utanför påverkan från gammalt moralförtryck och är helt immuna mot kommersiella krafter? - Nej det anser du säkert inte, men då kan du väl också förstå att folk bör engagera sej och stå upp för en till individen bättre anpassad syn på individens egen kropp och känslor. Låt folk engagera sej, protestera gärna om du ser något tokigt, men gör det sakligt och någorlunda uppdaterat - alltså, ska du ta upp några problem som du tycker är viktiga och bör förändras så se till att problemen är aktuella. Den där queera ungdomsgården kan vara ett andningshål för en och annan - jag tror inte det handlar om någon masspublik heller - andra liknande ställen här i stan, med liknande agenda som jag har mer insyn i är till ytan tämligen blygsamma - maxpubliken på föredrag och samkväm drar visserligen många gånger fullt hus, men det innebär inte så förfärligt många, dock genomgående för den publiken är att den är mindre fördömande av allt som inte kan stavas "kärnfamilj". Som jag förstår så behövs stöd för både vuxna och ungdomar som inte passar in i den konservativa normaliteten --- Så frågar du varför jag inte kan ta "inger olsson" på allvar - jo det ska jag berätta - dels slänger hon helt utan ansvar och relevans ur sej vilka anklagelser som helst utan att ens bekväma sej om att bevis det hon säger - dels har hon uttalat direkta påståenden att jag skulle vara pedofil - inte heller det har hon kunnat styrka. Hon kör med den riktigt fula härskartekniken "misstänkliggörande", och detta genom att gödsla debatten med egenfabulerade påståenden om andra debattörers bla pedofili.
|
| Inlägg #146: Postat: 2011-04-24 11:04:00 | |
|
Jocke S-43 |
Bizon. Statsfeminismen skuldbelägger män som kön, och frikänner kvinnan. Till 100. Sexköpslagen! Och i denna debatt tycker jag du debatterar uselt. Vem är det som moraliserar indignerat? Du här, mot mig! För att jag kritiserar feministstyrda RFSU/L och dess verksamhet, genom statsbidrag!? Ämnet var ju "intressant". Borde jag hållit käft, icke! Det är upp till föräldrar och lärare att upplysa ungdom, det de inte klarar av själv trä på en kondom...!.
Och var tog kärleken vägen? Tycker du som konstnär, att det är kärleken, och som skön konst, som de för fram? Och du "tror" säger du. Men jag tror inte du skulle velat ha din 13-åring hängande där på Egalia, särskilt inte om han/hon drogs med i resten av den destruktiva kringverksamheten som det vittnats om. Jag återkommer efter brev till Hägglund och Björklund. Tack för att du låtit mig framföra detta, och för reklamen! 50 röstande, ändå 3,5* trots ett troligt antal ettor! |
| Inlägg #147: Postat: 2011-04-24 11:15:00 | |
|
Jocke S-43 |
144 Men vad trevligt Lars N, jag har faktiskt väntat på detta! Och kommenterat där. Du kanske minns att jag skrev en artikel i ämnet redan 2006? Långt innan stadfeministen i Karlstad! "Snöröjning i insnöad könsdebatt", JS 2006 "Det är hög tid att feministkvinnorna visar framfötterna och sina nya fina vinterstövlar även inom snöröjningen... Återfinns här:
Länk: sourze.se |
| Inlägg #148: Postat: 2011-04-24 11:28:00 | |
|
Bizon |
144 Lars - jag tycker nog att lösningen inte är så tokig att man den kan gå under begreppet "tokfeminism" - se det mer ur en praktisk synvinkel än femipopulistisk så stämmer det bättre. Att se till att folk kommer fram till det viktigaste i första hand och sedan ta det andra allteftersom resurserna frigörs är väl inget man kan invända mot. Fast det handlar ju förståss om hur mycket snö det kommer på en gång - ibland kan jag tänka mej att det är väl så viktigt att hålla undan de större vägarna i första hand så nödvändiga transporter har en chans - kommer det en halvmeter på några timmar så spelar det nog inte så stor roll vilket gender som skottar bara det blir skottat - det jag däremot lagt märke till här i stockholms förorter är att i de mer välbärgade områdena blir det ganska snart röjt medan det i stadsdelar av lägre social status snön i stort sett får ligga - alla för gå i de trånga körbanorna där snön nödtorftigt plattas till av bilar - ungar, barnvagnar och stapplande åldringar får ta sej fram där bäst dom kan. Dessbättre kör bilisterna över lag tämligen bra så det brukar gå bra. --- Däremot gör författaren till länken sej skyldig till diverse missgrepp då där påstås att det blir plogat till i första hand manliga arbetsplatser först osv. Sånt är förvisso bara tokerier - något sådant uppdrag har jag svårt att tro att snöröjningen har - och hur skulle det i så fall organiseras?
|
| Inlägg #149: Postat: 2011-04-24 11:55:00 | |
|
Bizon |
Ja Jocke - statsfeminismen skuldbelägger män som kön - vad annars? Potatisar? Att den frikänner kvinnan mer än i sexköpslagen - vilket är illa nog - och fortfarande favoriserar henne i vårdnadstvister är något som ska förändras är vi ganska överens om! Även kan jag se att vi är överens om att vi debatterar uselt om dessa ting. Men att jag explicit opponerar mot att du kritiserar feministstyrda RFSU/L och dess verksamhet, handlar inte min kritik om - bara dina överdrifter och att dina uppgifter tycks en aning gamla. Att diverse organisationer får och behöver statsbidrag är en nödvändighet i en demokrati om man inte vill hänvisa allt till de kommersiella krafterna. Och att det är "upp till föräldrar och lärare att upplysa ungdom, det de inte klarar av själv trä på en kondom...!" håller jag inte heller med om - många föräldrar och lärare är inte alls skickade att upplysa eleverna om så känsliga saker - det har många vittnat om,,, både lärare och elever. --- JA, var kärleken tog vägen, kan man ju fråga sej - vilken kärlek och när borde vara en följdfråga. När menar du att kärleken skulle ha stått i någon högre krus? --- Och vad du "tror" är mindre intressant än om du kan få fram fakta som stödjer det du säger om de avarter du menar är förknippade med verksamheten på Egalia i dag och mindre om det handlar om vad som hände för ett och ett halvt år sedan - var något fel då kan det mycket väl ha rättats till - denna typ av verksamhet utvärderas ju vanligen kontinuerligt. --- Reklamen :- ja var så god - viktiga ämnen bör diskuteras och detta är ett viktigt ämne, så tack själv - säkert intressant att höra vad du får fram i sammanhanget efter brev till Hägglund och Björklund - ses...
|
| Inlägg #150: Postat: 2011-04-24 11:57:00 | |
|
Inger Olsson |
Jocke: Tja, har noll respekt övers till kulturrelativister - "genusfolk" och sådana som försöker dölja sig bakom "kultur" för att åberopa övergrepp. Vet hur de surrar och får osanningar OM människan till att bli sanningar för hela mänskligheten... Länken i #144 är så jävla pinsam att man istället undrar om det ÄR en människa som yttrar sig eller det är en ny art som har uppstått.../// Tycker det är bra Jocke att du går vidare till regeringen med artikelns innebörd. Jag tycker även att man ska checka upp de som sysslar med s k "pedagogisk" verksamhet där. Ta gärna med även Bizons komm. - i det OM han även ingår i den över-sexuella "lobbyverksamheten"... Några av dina uppgifter i artiklen är även en fråga för polisen att utreda. Har polisanmälningar redan gjorts? /// Ska själv ta upp frågan i ett annat remissvar, men som dock berör barn och unga. Den här typen av lobbyverksamhet ska fanimig INTE ha en spänn av staten i bidrag!///
Var inne på RFSU/RFSL s k "ungdomssidor"... Det är kvalificerade övergrepp på barn och unga i modern tappning på deras fritidsgårdar. Sådana gårdar är övht inte okända för att även annan kriminell verksamhet av vuxna, som även samlas där då det är framför allt ensamma och ytterst vilsna unga som har gått dit under decenniers gång och fortfarande så gör. Ett gottebord för alltså vuxna pedofiler och droglangare... |
| Inlägg #151: Postat: 2011-04-24 12:38:00 | |
|
Jocke S-43 |
149 Bizon, "potatisar", var fick du det ifrån? Men du vet väl vad "Dagens Rätt" är, kanske vad du menar? - Jo "Feministerband mot stukad potentatis"!
Intas lämpligen i genuscertifieradade syltor, kommer efter snöröjningen, var så säker! medels sponsrade risk-kuponger. "Pytt i penna" a la Damens Nyheter som enda alternativrätt! |
| Inlägg #152: Postat: 2011-04-24 17:41:00 | |
|
Aguirre |
Nä..precis Jocke..alla har ju märkt att du inte har stats-queer-feminismen på hjärnan..din bredd i analysen av problem är ju stor :-
|
| Inlägg #153: Postat: 2011-04-24 20:58:00 | |
|
Jocke S-43 |
152 Stackars Ankvirre. Och alla märker att du har blivit smittad!
|
| Inlägg #154: Postat: 2011-04-24 23:22:00 | |
|
Bizon |
Det är kommentarer som #150 som gör att inger olsson framstår som en vilsen rättshaverist - här talar hon om att hon saknar respekt för "så kallade kulturrelativister" utan att närmare precisera vilka hon menar. Sedan nämner hon ""genusfolk" och sådana som försöker dölja sig bakom "kultur" för att åberopa övergrepp". Dylikt pladder visar att vad hon har noll koll på är sitt eget svammel. Hon "är så jävla pinsam att man istället undrar om det ÄR en människa som yttrar sig eller det är en ny art" - det omdömet stämmer i stället förvånansvärt bra som beskrivning på henne själv då hon tendentiöst mekaniskt rapar upp sitt ständiga hackande på andra med grova ord och anklagelser riktade mot de som inte tänker lika stereotypt, fördomsfullt och elakt som hon själv tydligen gör om alla som inte håller med henne. --- SAKLIGHET inger - vad har jag sagt om att underbygga dina påståenden med fakta? Pinsamt är bara förnamnet på ditt orerande om övergrepp och pedofiler om du inte har något annat att komma med än ditt eget fabulerande. --- Skulle tro att regeringen har annat att syssla med än diverse "remissvar" från urspårade freaks som tror dom är så "högt utbildade och stort pålästa" att dom sitter inne med all kunskap vilken ger dom rätten att slänga ur sej vilka tokerier som helst. --- Och vad är de här nu då inger o? citerar//Jag tycker även att man ska checka upp de som sysslar med s k "pedagogisk" verksamhet där. Ta gärna med även Bizons komm. - i det OM han även ingår i den över-sexuella "lobbyverksamheten"//sc. Jaha,,, inger o, var det inte det du skulle göra - har du missat det, eller saknar du kompetens ellet tillräckligt inflytande för att komma åt eventuella uppgifter? men nu i stället försöker stjälpa över det lönlösa uppdraget på Jocke - ja, ja lycka till. --- Sedan säger du att en del "många" uppgifter i Jockes artikel "är en fråga för polisen att utreda". Och det ska du som inte vill ta ditt samhällsansvar säga? För att en utredning ska komma till stånd krävs en anmälan - om du nu har så stor insyn i alla oegentligheter och övergrepp, pedofila organisationer inom "R" varför gör du inget? Fattar inte varför du överhuvud taget yttrar dej då du inget annat tillför än dumheter. --- Citerar inger som varit inne på RFSU/RFSL s k "ungdomssidor", och därefter tvärsäkert kan uttala följande "Det är kvalificerade övergrepp på barn och unga i modern tappning på deras fritidsgårdar. Sådana gårdar är övht inte okända för att även annan kriminell verksamhet av vuxna, som även samlas där då det är framför allt ensamma och ytterst vilsna unga som har gått dit under decenniers gång och fortfarande så gör. Ett gottebord för alltså vuxna pedofiler och droglangare",,, då undrar förståss vän av ordning vilka bevis inger olsson har för ett sånt uttalande? Men då hon som vanligt troligen är oförmögen att verifiera sina påståenden förväntar jag mej inget annat nu heller...
|
| Inlägg #155: Postat: 2011-04-25 10:28:00 | |
|
Jocke S-43 |
154 Hö, hö... I fråga om mustigt språk, så tycker jag ni är förvånansvärt lika varandra, särskilt i er inbördes kommunikation. Kunde ni sedan båda avstå från de värsta invektiven i de fallen, vore ni ett värdefullt radarpar, "kulturrelativister" eller ej! Att länken till genussnöskottning "avslöjar en ny art", klart det är överdrivet, men väl formulerat! Att man bör undersöka syftena hos RFSU/L, håller definitivt med om. Men är man "feminist" så är man höjd över all misstänksamhet, som Göran Lindberg, då är ljuset alltid grönt. Än så länge. Helsjukt! Manlig dagispersonal skärrskådas vad jag vet. Och en del fall har ju hänt, som "kulturrelativister" fått att framstå som att det är "mannen som kön". Att kvinnor begår övergrepp mot barn är tidigare onämnbart, kvinnan står ju över all skuld i svensk statsfeministisk kontext, men en del har faktiskt kommit fram. Har länk någonstans...Men du kanske mer dras åt språket och pinsamheterna hos anonyma anarkister Bizon? Bristen på logik, konsekvens, ärlighet, saklighet...Tyckte ändå du verkade ha upptäckt en del märkligheter där. Anonyma förstås. Inger O står för vem hon är. Har du läst hennes artikel? Gör gärna det! "Mina år i svenskt koncentrationsläger"
|
| Inlägg #156: Postat: 2011-04-25 11:28:00 | |
|
Bizon |
#155 - jag har läst inger olssons artikel. - Kanske inte borde yttra mej då jag har svårt för att jama med i snyftekören. Visst jag kan förstå att io vill förtränga de verkliga orsakerna att hon blev "omhändertagen" - jag kan även förstå att hon försöker lägga över all form av skuld på andra, också att det hon i dag upplever sej ha varit utsatt för då var den tidens lösningar på den tidens problem - och som i ALLA mänskliga sammanhang är det omöjligt att det inte begås misstag eller att det som sker oavsett hur välmenande det än varit ändå uppfattas som övergrepp eller misshandel osv. Och som sagt jag kan inte svara för vad som är sant eller falskt i hennes upplevelser - jag kan bara svara för mina egna erfarenheter och där kan jag se att artikeln bekräftar det intryck jag fått av inger olssons övriga sätt att debattera där hon helt utan vetskap eller sanning anglagar bla mej för pedofili och att förorda övergrepp på barn mm. Är sanningshalten lika grundlös i det hon nämner i artikels påstådda övergrepp av närmast industriell skala från den svenska staten som hon inbillar sej skulle ha ett ont öga till henne, hennes mor och hennes familj som alltså inte omhändertogs. Frågan är då varför endast hon en trettonårig flicka ansågs i behov av omhändertagande av de myndigheter som då hade ansvaret för bla barns välbefinnande skulle ta ett sånt beslut OBS jag säger inte att misstag inte begås, men i inger olssons fall undrar jag om det kanske rent av var helt i sin ordning. Visserligen kan man se ett i övrigt tämligen vanligt fenomen om jag nu ska gå efter hur inger olsson beter sej mot andra då hon ju går på i samma anda som hon föreställer sej själv ha blivit behandlad - den som känner sej ha blivit utsatt för övergrepp förgriper sej tyvärr även på andra. Trots år av möjlig bearbetning förefaller inger olsson i dag sitta lika stadigt i den sits som de hon så målande beskriver förgrep och vanvårdade henne själv. Inget annat jag kan göra i hennes fall än att beklaga och som tidigare rekommendera någon form av terapeutisk vård då det måste vara tungt att bära på sådana föreställningar. Möjligen skulle jag vilja rekommendera en sak till - sluta anklaga folk till höger och vänster för sådant du inte sakligt kan bevisa - och har du nu försökt bevisa något och ingenting funnit så tala om det - jag är inte ute efter någon ursäkt från inger olssons sida för allt skit hon försökt sprida om min person då en sådan ursäkt i nuläget är av ringa värde - värdet av en sådan bör ju bygga på att den som ber om den har förståelse för vad den sysslar med - vilket sannolikt inte gäller i inger olssons fall.
|
| Inlägg #157: Postat: 2011-04-25 12:14:00 | |
|
Jocke S-43 |
150 Inger O. Så som kort svar, nej någon polisanmälan har inte gjorts, mig veterligen. RFSL har ju inget juridiskt ansvar för vad 13-åringen gör på väg till eller från Egalia. Moraliskt kan det vara en annan sak, och om man känt till. Skall ta upp detta i mitt brev till Hägglund.
|
| Inlägg #158: Postat: 2011-04-25 12:45:00 | |
|
Inger Olsson |
#157 Jocke: Tja, lagen är hård vad gäller sex med minderårig. Stället Egalia borde ha polisanmälts/checkats upp. /// Mitt intryck av att ha läst RFSU/RFSL: s egen beskrivning av 1 verksamhetens innehåll, förutan noll insyn och tillsyn, och dessutom på flera ställen i Sverige. 2 Vilket vuxet folk de anställer/söker efter och deras "meriter". 3 Beskrivning av raggning och droger i samband med deras verksamhet. Inkl. Pridefestivalen. /// MEN. Jag antar att de flesta ungar som går dit är en "speciell" grupp. Ensamma, sårbara och utlämnade. Föräldrar som verkligen bryr sig om sina ungar hade inte tillåtit dem att gå på sådana ställen. Det finns en regel när det gäller ungt folk. Som förälder bör man ha koll på vem de umgås med på ett "snyggt" sätt förstås! Fritidsgårdar är som bekant inte okända sen tidigare.
|
| Inlägg #159: Postat: 2011-04-25 23:58:00 | |
|
Bizon |
Jocke - Jag har besökt stället i dag måndag - tyvärr stängt. Att Egalia inte är polisanmäld är ju antingen märkligt eller helt logiskt om det inte funnits någon hållbar orsak. "Märkligt" - därför att då det gäller folks eventuella sexualitet tycks det mej ett visst överskott på hjärtnupna individer som har massor att oja sej över beträffande ungdomars och andras sexuella yttringar - så har det varit och så kommer det antagligen förbli. Jocke du visar ändå lite sans med påpekandet att Egalia/RFSL har inget juridiskt ansvar för vad 13-åringen gör på väg till eller från Egalia - clever! Förvisso inte heller de andra sex dagarna i veckan där många ungar inte alls lever i trygga ansvarsfulla hem som bäddar in dessa i familjens omsorger - dessa ungar kan om personal och andra ungar PÅ Egalia har ögonen med sej faktiskt snarare få hjälp än att vara utlämnade åt ensamhet i en tokig värld full av människor som hellre slänger ur sej fördömanden om allt och alla än att ta sitt samhällsansvar och göra en insats om möjligt. --- Nu kan jag ha förståelse för att många avstår från allt arbete med barn och ungdomar då risken att få pedofilanklagelser över sej och godtyckligt samt rättslöst behandlad bli av med både arbete och heder. Personligen skiter jag helt utan högaktning i dylikt dravel om det gäller att ställa upp och om jag kan vara till hjälp eller erbjuda barn och ungdomar något som efterfrågas av de kvaliteter jag har/har haft - vilket gäller även vuxna och pensionärer som även ingått i min verksamhet i perioder. Något mindre risk att få pedofilstämpel om man umgås med pensionärer på fritiden än om ungarna kommer och hälsar på - fan vad folk blivit sjuka i detta samhälle - sexhysterin och pedofiliskräcken tar död på allt friskt - förefaller som att det räcker med att man är man och jobbat med barn, så vips är mannen en suspekt individ med sjukliga böjelser åt barnarov. Rena ynkedomen är det också i ett drogliberalt samhälle som det svenska att inte begripa att om vissa droger är tillåtna och begagnas så flitigt och öppet som alkohol, psykofarmaka och tobak så blir det helt självklart att ungarna blir impregnerade med själva verklighetsflykten som metod - lika självklart blir det att dom kommer att experimentera med andra droger då effekterna av de legala inte förefaller särdeles attraktiva - Var det någon som sa - som man bäddar får man ligga :-
|
| Inlägg #160: Postat: 2011-04-26 00:35:00 | |
|
Jocke S-43 |
159 Bizon "Märkligt" - därför att då det gäller folks eventuella sexualitet tycks det mej ett visst överskott på hjärtnupna individer som har massor att oja sej över beträffande ungdomars och andras sexuella yttringar" Jaså minsann? Vad som är märkligt är att det inte går att debattera med dig! Jag har nog skrivit det 4-5 gånger, att det handlar inte om att hindra eller påverka ungdomens sexuella utveckling! Vilket är precis vad RFSU/L gör, genom sin aggressiva påverkan. Med vilka syften kan man undra...
Så nu orkar jag inte orda mer om det här. Och det som hänt då, det händer med all säkerhet nu. Nattsudd osv. Vi sviker barnen, om de får göra precis vad de vill med skola osv. En del övrigt du skriver längre ner kan jag kanske hålla med om. Tips: korta ner! |
Sourze [loggan] © Nättidningen Sourze, ett registrerat massmedium hos Radio- och
TV-verket. Sourze är också ett registrerat varumärke.
Databasens namn är Sourze. Ansvarig utgivare är Carl Olof Schlyter.