Valt inlägg:
154 Hö, hö... I fråga om mustigt språk, så tycker jag ni är förvånansvärt lika varandra, särskilt i er inbördes kommunikation. Kunde ni sedan båda avstå från de värsta invektiven i de fallen, vore ni ett värdefullt radarpar, "kulturrelativister" eller ej! Att länken till genussnöskottning "avslöjar en ny art", klart det är överdrivet, men väl formulerat! Att man bör undersöka syftena hos RFSU/L, håller definitivt med om. Men är man "feminist" så är man höjd över all misstänksamhet, som Göran Lindberg, då är ljuset alltid grönt. Än så länge. Helsjukt! Manlig dagispersonal skärrskådas vad jag vet. Och en del fall har ju hänt, som "kulturrelativister" fått att framstå som att det är "mannen som kön". Att kvinnor begår övergrepp mot barn är tidigare onämnbart, kvinnan står ju över all skuld i svensk statsfeministisk kontext, men en del har faktiskt kommit fram. Har länk någonstans...Men du kanske mer dras åt språket och pinsamheterna hos anonyma anarkister Bizon? Bristen på logik, konsekvens, ärlighet, saklighet...Tyckte ändå du verkade ha upptäckt en del märkligheter där. Anonyma förstås. Inger O står för vem hon är. Har du läst hennes artikel? Gör gärna det! "Mina år i svenskt koncentrationsläger"
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?