Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jocke - jag tycker inte du skriver "för mycket" i ämnet - jag tycker bara att du ska skriva sakligt och utan överdrifter - det gör att hela ditt projekt att medvetandegöra folk om vissa problem tippar över mot någon sorts populism som tappar trovärdighet. Jag förnekar inte att det finns problem - inte heller att det finns problem inom den aktiva feminismen, så även med "maktriarkatet" OBS ""makt"riarkat" där det knappast har någon som helst betydelse vilket kön vi har då det enbart är fråga om makt och presumtiva vinster dvs att påverka riktningen av flödet av kapital. Att kvinnor och män skuldbeläggs är en annan politisk strömning som ingår i begreppet söndra och härska - ganska bekvämt att låta könsfixerade individer förbruka sin kraft på att stå och skrika på varandra i stället för att gå samman och se till att vi närmar oss något som skulle kunna ses som ett mer rättvist samhälle.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?