Valt inlägg:
Ja Jocke - statsfeminismen skuldbelägger män som kön - vad annars? Potatisar? Att den frikänner kvinnan mer än i sexköpslagen - vilket är illa nog - och fortfarande favoriserar henne i vårdnadstvister är något som ska förändras är vi ganska överens om! Även kan jag se att vi är överens om att vi debatterar uselt om dessa ting. Men att jag explicit opponerar mot att du kritiserar feministstyrda RFSU/L och dess verksamhet, handlar inte min kritik om - bara dina överdrifter och att dina uppgifter tycks en aning gamla. Att diverse organisationer får och behöver statsbidrag är en nödvändighet i en demokrati om man inte vill hänvisa allt till de kommersiella krafterna. Och att det är "upp till föräldrar och lärare att upplysa ungdom, det de inte klarar av själv trä på en kondom...!" håller jag inte heller med om - många föräldrar och lärare är inte alls skickade att upplysa eleverna om så känsliga saker - det har många vittnat om,,, både lärare och elever. --- JA, var kärleken tog vägen, kan man ju fråga sej - vilken kärlek och när borde vara en följdfråga. När menar du att kärleken skulle ha stått i någon högre krus? --- Och vad du "tror" är mindre intressant än om du kan få fram fakta som stödjer det du säger om de avarter du menar är förknippade med verksamheten på Egalia i dag och mindre om det handlar om vad som hände för ett och ett halvt år sedan - var något fel då kan det mycket väl ha rättats till - denna typ av verksamhet utvärderas ju vanligen kontinuerligt. --- Reklamen :- ja var så god - viktiga ämnen bör diskuteras och detta är ett viktigt ämne, så tack själv - säkert intressant att höra vad du får fram i sammanhanget efter brev till Hägglund och Björklund - ses...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?