Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Bizon. Statsfeminismen skuldbelägger män som kön, och frikänner kvinnan. Till 100. Sexköpslagen! Och i denna debatt tycker jag du debatterar uselt. Vem är det som moraliserar indignerat? Du här, mot mig! För att jag kritiserar feministstyrda RFSU/L och dess verksamhet, genom statsbidrag!? Ämnet var ju "intressant". Borde jag hållit käft, icke! Det är upp till föräldrar och lärare att upplysa ungdom, det de inte klarar av själv trä på en kondom...!. Och var tog kärleken vägen? Tycker du som konstnär, att det är kärleken, och som skön konst, som de för fram? Och du "tror" säger du. Men jag tror inte du skulle velat ha din 13-åring hängande där på Egalia, särskilt inte om han/hon drogs med i resten av den destruktiva kringverksamheten som det vittnats om. Jag återkommer efter brev till Hägglund och Björklund. Tack för att du låtit mig framföra detta, och för reklamen! 50 röstande, ändå 3,5* trots ett troligt antal ettor!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?