Blockpolitiken är så tröttsam!
Ja, är det ingen mer än jag som börjar tröttna på det här tjafset mellan höger o vänster, röda och blå, regering och opposition?
Novembervardag
"...och där låg jag en meter från cykeln, med ett hårt tag om paraplyet, som nu var helt trasigt och bara hängde, i vänster hand och resten av mig och min kropp låg i en stor vattenpöl."
Hur ska jag övertygas att fortsätta rösta vänster?
Opinionssiffrorna svänger som vindflöjar. Väljarna vet inte hur de vill ha det i en rad frågor.
Med vänster öra mot kameran
"Why do I need I.D. to get I.D.? I dont know, beats me... beats me If I had I.D. I wouldnt need I.D."
Liberala kulturknuttar
En fördom med mycket sanning i, är att landets kulturpersoner har hjärtat åt vänster och plånboken till höger.
Efterfesten- Legionjärerna
Bukowski mäter tjockleken nere vid roten mellan tummen och pekfingret, drar, med vänster hands långfinger och tumme upp förhuden, så den, förhuden,
