Släpp Annika Östberg helt fri!
"Jag vill absolut inte bagatellisera det faktum att de anhöriga förlorade sin make/pappa. Det är klart att det är oerhört synd om dem och de har all rätt i världen att inte gilla Annika Östberg, men herregud… det har ju gått nästan tre decennier!"
Oroligheter i mitt Kenya
"Det är bara synd att mitt födelseland Kenya som skötte sig så väl i så många år nu har hunnit i kapp de andra bråkiga afrikanska länderna."
Jag tycker synd om Göran Persson
"Jag undrar vad Göran Persson tänkte när han tackade ja till Erik Fichtelius och dokumentärserien om hans liv som partiledare och statsminister."
Det är synd om människorna
Många kan nog känna samhörighet med, att en till synes framgångsrik och glad skådespelerska inte mäktar med samhället. Ta tillfället i akt och diskutera vem vi är då vi kommer hem till vår ensamhet.
Det är synd om människan
Att tro på gud är nästan förbjudet, att gå ur svenska kyrkan däremot en trend.
Det är synd om Sverige
Är flodvågskatastrofen kanske Guds sätt att få oss västerlänningar att vakna upp och fundera över om det kanske är dags att fördela världens tillgångar på ett mer rättvist sätt?
