Håll extra koll på Linda Pritchard på lördag
På lördag är det dags igen för Melodifestivalen och om man ska tro på Christer Björkman ska startfältet vara ännu bättre än fjolårets, men det säger ju karln varje år...
Melodifestivalen - nu börjas det igen...
"Man sitter i tv-soffan, äter chips, dricker läskeblask och kommenterar. Usch vilken dåligt låt! eller Men vad har hon på sig egentligen?!"
Obama kan fortfarande förlora
Kapitlet George W. Bush inleddes med världens mest spektakulära terrordåd och avslutas med dess mest omfattande ekonomiska kris. Men ursprunget var massivt valfusk. Det kan hända igen.
Gregor Schlierenzauer var bäst igen
Kvalet igår var något struligt. Vindarna växlade och ställde till det lite så man fick lägga in en del vindpauser. Dock inte lika långa som i Courchevel.
Problem för svenskarna i Hinterzarten
Denna helgen drar sommar backhoppningen igång igen. Första deltävling i en 4 nationsturnering går i tyska Hinterzarten.
lm gay igen
Årets fånigaste refräng men ändå en härlig låt som har ett budskap som vi alla brode ta del av. Jag själv är lesbisk och stolt.
