Sjukvården i kris
"Timmarna på akuten kunde ha tröttat ut en frisk ung människa. Där låg du i timme efter timme medan de grälade om vart de skulle sända dig för att slippa betala!"
En självgod teddy-björn... Bamse?
Knappast, men ibland får man sådana tankar så att man inte vet vad fan man ska göra, eller vart man ska ta vägen? Har inte du också känt så?
