sourze.se

Bottenbetyg till SVT:s OS-sändningar

Det är fascinerande hur min upplevelse av OS i TV präglas av total inkompetens från SVT:s sida vad gäller att berätta en historia.

Kommentarer

Du är för ful - du kan inte vara med i TV

Det var svaret till en liten flicka i Kina, som sjöng under öppningsceremonin.

Kommentarer

Vad gör dom när dom inte syns i TV-

En del läsare har efterlyst vad backhopparna gör när de inte syns i TV-rutan så kommer här en lite text om hur de tränar mellan säsongerna, under säsong och vad som händer under en tävlingsdag.

Kommentarer

Allt om min TV - och en del poesi

Den här lilla historien innehåller alls inget hot. Och alls inget gnäll. För visst är det rentav poetiskt hur en myndighet kan få varje liten individ att känna sig sedd.

Kommentarer

Våld gör mig trött!

Igår såg jag på TV och det var bara polisserier eller "pang du är död fast överlever 7543 gånger innan du dör men återuppstår 5678 gånger per minut"!

Kommentarer

När Kicki eller Tommy är på TV går jag på toa

Återigen har det skett. En kändis har gjort sig skyldig till rattfylleri. Denna gång en man som i alla fall inte går ut och tycker synd om sig själv.

Kommentarer

USA, go home! - England, ta ert ansvar!

Sitter på Nya zealand och tittar på en dokumentär på TV och får höra den mest monstruösa historia som jag nu ska försöka dela med mej av.

Kommentarer