Bottenbetyg till SVT:s OS-sändningar
Det är fascinerande hur min upplevelse av OS i TV präglas av total inkompetens från SVT:s sida vad gäller att berätta en historia.
Det flinande maktfolket
"Hur skall vi få en öppen debatt i press och TV? Som det är nu begränsar etiska regler innehållet till politiskt korrekta faktaredovisningar och kommentarer."
Du är för ful - du kan inte vara med i TV
Det var svaret till en liten flicka i Kina, som sjöng under öppningsceremonin.
Kvinnor betalar GP 100,000 kr för härskarteknik
Ibland tror man inte sina ögon och öron. TV 4 rapporterade idag den 22 september att kvinnor betalat 2000 kronor var för att höra Göran Persson föreläsa i en timme om härskarteknik.
Nintendo Wii - du får träningsverk på riktigt!
Träna med TV hette det förr, nu är det verkligen så. Spelet är helt enkelt fantastiskt, men det gäller att flytta undan saker i vardagsrummet. Spelar man till exempel tennis så måste man stå upp och slå precis som när man spelar på riktigt.
När Kicki eller Tommy är på TV går jag på toa
Återigen har det skett. En kändis har gjort sig skyldig till rattfylleri. Denna gång en man som i alla fall inte går ut och tycker synd om sig själv.
USA, go home! - England, ta ert ansvar!
Sitter på Nya zealand och tittar på en dokumentär på TV och får höra den mest monstruösa historia som jag nu ska försöka dela med mej av.
