Vräkt i hemlighet?
Jag börjar bli mer än trött på all pappersexercis nu. För 25 år sedan ställde jag mig i bostadskön här i Stockholm och för 12 år sedan fick jag en lägenhet i det ökända Rågsved, på bottenvåningen som ingen velat ha.
Våld gör mig trött!
Igår såg jag på TV och det var bara polisserier eller "pang du är död fast överlever 7543 gånger innan du dör men återuppstår 5678 gånger per minut"!
Inbilla dig inget jag inte sagt
Jag är extremt trött på att man som helsvensk inte får vara arg på en person med invandrarbakgrund. Man blir direkt ansedd som rasist.
En främling
Prosten Grenlund, rödbrusig och istermagad, sätter sig strax intill predikstolen och torkar ideligen bort svettpärlorna från pannan. Han ser trött ut, då sommarhettan besvärar honom
Jag gav igen för mobbingen och kom i fosterfamilj
Jag har alltid trott på kärlek. Jag har aldrig tvivlat att den finns. Däremot har jag ofta känt att det kan vara svårt att hitta den. Och att visa den.
