Utbytesstudenteri i efterhand
Att ta hem en italienare, att kunna se kulturskillnader och kanske, underliga tanke - lära sig något?
Tantparti och tjat
Feminister. Det verkar krylla av dem ändå är inte en enda av mina väninnor "feminister" på sånt vis så att dom skulle rösta på Fi. Finns dom bara i storstäderna? Med tanke på Fi:s "15-min princip" så är jag rätt övertygad om det ja.
Allt borde vara gratis!
Jag läste Daniel Somos artikel om socialism. Om allt vore gratis hur underbart vore inte allt då? Jag tycker det är en helt underbar tanke att kunna göra exakt det du vill.
Tänk om hela världen fick rösta?
Internet är fantastiskt. För ett tiotal år sedan hade tanken på globala omedelbara manifestationer stannat vid en tanke. Idag kan du visa ditt engagemang med ett klick.
