sourze.se

Melodifestivalen - nu börjas det igen...

"Man sitter i tv-soffan, äter chips, dricker läskeblask och kommenterar. Usch vilken dåligt låt! eller Men vad har hon på sig egentligen?!"

Kommentarer

Schulman - En förvrängd figur

Och bakom skärmen sitter naturligtvis Schulman med fötterna på bordet, röker en cigarett och skrattar gott åt sin egen genomslagskraft.

Kommentarer

Olinda är en typisk Stureplanshycklare

"Tror du att vi är dumma? Din lycka sitter inte i brösten. Ingen kille vill vara ihop med en tjej som tror att hon vet bäst, snackar skit om andra tjejer och tror att hon är ballast i stan för att hon går före i kön."

Kommentarer

IDOL 2004 är slut, men jag finns kvar

Så var det med det. IDOL 2004 är slut, men jag finns kvar. Jag har kvar min mössa, denna sköna, gråa, keps som fortfarande sitter som en kroppsdel på mitt huvud.

Kommentarer

Kärleken är blind

Ja, men visst är det så? Det är så sant som det är sagt. Ibland sitter jag till exempel på bussen och bara ser dessa helt omaka människor sitta och vrålhångla med varandra, och det är bland annat då som den tanken slår till mig...

Kommentarer

Dialog för två, nej förlåt, tre.

Nu sitter de i en bil, en grön liten Toyota Corolla, alla tre, yngre än tidigare, när de väntade på bussen, ja, men ändå äldre än annars,

Kommentarer

Majsfältet sjunger - en efterfest

Nu sitter de hos Polaren, löser rebusar gissar gåtorna tillsammans med hon, tanten, ni vet vem jag menar?

Kommentarer