Sourze fasar ut forumkommentarer
Efter tolv år börjar nu även Sourze fasa ut forumkommentarer på sidan. Möjligheten till anonyma kommentarer skapar ofta en plats för ett fåtal att ge uttryck för arrogans och spridande av tråkig stämning och osaklig diskussion.
Köttdebatten - om att prata skit
Koldioxiden var inte uppfunnen än, alla kossorna fes så det stod härliga till, och koskit till alla våra små gurkrabatter och köksträdgårdar hämtade vi med hink och spade på andra sidan närmaste stängsel.
Gregor x 2 i Zakopane
Tävlingarna igår fick ställas in. Det är inte ofta som sommartävlingar måste ställas in pga regn men när det regnar och blåser så regnet kommer från sidan, ja då är det inte läge att hoppa backe.
Jo, jag tackar jag
Min senaste artikel här på Sourze rönte stor uppmärksamhet. Jag fick många kommentarer både här på sidan och till min e-post.
Nyamko Sabuni, tar ett stort kliv!
På sidan 4 i Expressen, Kvällsposten och GT stod idag mycket minnesvärda ord.
Det går inte att kapsla in ondskan
Jag för en hade velat se annat i tidningen igår, vid sidan om Anne Franks levnadsteckningar, än nyheter om Aceh och japanska skönbeskrivningar om Nanking.
Världstennis idag - mer kvalitet än personligheter
Hur viktiga är personligheterna inom världstennisen för att uppehålla ett brett intresse för sporten? Är det vad som görs vid sidan om banan eller på som räknas? Sourze bad Mats Wilander berätta.
