Blogga dig till kärleken
"Att blogga är lite som att resa, man får se nya platser digitala och möta människor som man aldrig skulle möta annars. Med dessa människor kan man dela tankar, känslor och erfarenheter. När man gör det så kommer man rätt."
Charlie Chaplin på Kulturhuset i Stockholm
Se den här fantastiska utställningen!
Situation Sthlm skickade en myspysig reporter
Det är inte de onda människors handlingar som är farliga. Det är de goda människornas förmåga att slå mynt av ondskan vi ska se upp med.
Vem vill läsa om en skandalblondin?
Hade de inte bara kunnat fortsätta vika ut sig och blottat sina enorma boobs för kåta pubiskillar som faktiskt är intresserad av att se vad de har att erbjuda och besparat oss denna nya genre?
Det finns ingen gratis lunch!
Så fort en försäljare säger att något är gratis skall man, som de flesta redan vet, se upp. Man får alltid betala på något sätt. Det samma gäller förstås när staten erbjuder “gratis" tjänster.
Hej Alliansen! Hejdå rödgrön smet!
Nu jävlar ska vi få se på skillnad! Eller? Nåja, så fort går det nog inte.
Hur vill du att framtiden ska se ut?
Att klaga hjälper oss inte. En lång tids erfarenhet ger oss den vägledning för framtiden som EU aldrig kan ge oss.
