Nu har jag gjort det igen
Ouups, I did it again. Ännu en bok har stulit ännu en natt och färgat ännu en dag.
Sanningen om Slas?
Att det skulle vara en finkänslig uppgörelse som baksidestexten gör gällande, forget it!
En dåres försvarstal
It takes a fool to remain sane. Om det är något som inte känns riktigt bra fast allt är som det ska så är det helt klart läge att läsa den här texten.
Idag är en sådan dag.
Ironic isnt it, that in my dream world Im better of without you.
Jimmy Nordin-skandalen - svensk dubbelmoral!
"...let’s face it folks - ni BLIR ju stökiga när ni super - så jag fattar inte varför detta har väckt så stor uppståndelse."
Says lag, arbetsdelning och...
... komparativa fördelar. Har ekonomerna inte förstått hur IT och Internet håller på att helt förändra förutsättningarna?
