SFI Svenska För Invandrare är ett skämt
"SFI liknar den svenska skolan på många punkter. Samla ihop eleverna men låt ingen vara bättre än någon annan. Här ska alla vara lika dåliga."
Då kan man kalla sig "svensk"
"Angus Liddells artikel "Kan jag kalla mig svensk nu?" väcker tankar om vad som egentligen krävs för att en invandrare ska kunna kalla sig för svensk."
Orkar vi med fler invandrare?
Invandringen ökar. Sverige behöver arbetskraftsinvandring. Orkar vi med?
Svenska rättsväsendet dömer invandrare hårdare!
"Ingen bryr sig om orsaken till invandrarnas överrepresentation i brottregistret."
Vad gör vi med Brå:s rapport?
På onsdag lägger Brottsförebyggande rådet Brå fram en rapport som ska visa vilka grupper av invandrare som oftast begår vilka typer av brott. Säkert intressant tycker många men frågan är vad vi ska göra med informationen?
Alla invandrare till hufvudstaden?
Min artikel "Klart invandrarna vill bo i Tensta", fick mestadels negativ kritik. Tänkte därför förklara mig närmare.
