Charmtrollet Rabih fick lämna Idol
Han är en kille med hjärtat på rätta stället, med en vacker romantisk mjuk röst och basebollkepsen på sned. Såna killar behövs också och han kunde mycket väl passat till Idol 2009. Nu är många flickhjärtan krossade.
Grattis Obama!
"Det känns som en sten fallit från hjärtat och jag kan bara hålla med Barack Obama, när han säger att allt kan hända i USA. Nu tror man på det."
min bror har hål i hjärtat
mamma fäller ögonfransar lägger på luren stänger alla dörrar flyr bort
Vilse i Varanasi del 2
Och så fann jag mig då vilse i Varanasis vansinnigt vindlande gränder. Vilse i det som för all framtid kom att kännas som själva kärnan -hjärtat- av Indien.
Jag längtar efter Allsvenskan!
Larsson, Ronaldinho, Drogba, Crespo, Totti. Man U, Barca, Inter, Roma. Visst är det intressant med världsfotboll, men Allsvenskan ligger mig närmare om hjärtat.
