Mindre makt åt staten - mer åt individen!
"När ska Svenska folket vakna upp och inse att staten inte är en superhjälte, att staten inte kan ta hand om alla våra problem? När ska vi inse att det är genom eget ansvar, eget intresse och eget förnuft som vi bäst styr ett samhälle?"
Pengagala för Sveriges folk!
"Men låt inte Bengt Westerberg ta hand om galan eller pengarna. För då ger i alla fall jag inte en spänn! Låt Loket eller Kronér eller Lill-Babs eller någon annan folkkär artist hålla i den."
Invandringspolitiken bidrar till rasism
Inget land, inte ens Sverige, har bottenlösa tillgångar, därför är det viktigt att mäta invandring i kostnader för att bättre ta hand om de invandrare vi har idag.
Vad jag VET om Catrine da Costa
"Spekulationerna nådde stormstyrka bland oss unga kvinnor i branchen och alla sexarbetare pratade rättegång under flera år men ingen av oss kunde ens i andra eller tredje hand minnas ett enda fakta som hade kunnat vara till hjälp."
Du betalar 1400 kronor om året
EU:s jordbrukspolitik är inte bara dyr och orättvis för oss européer, den berövar också fattiga afrikanska länder möjligheten att på egen hand skapa sig en bättre tillvaro.
En helt vanlig lördagkväll
Hur många barn får en vanlig lördagskväll följa med sina föräldrar på fyllefester eller ta hand om sina fulla föräldrar och innerligt längta tills skolan börjar på måndag igen...
