Facebook börjar ta betalt för meddelanden
Jag har länge undrat när Facebook ska ha nått sin peak och folk börjar byta plattform, och jag tror att det håller på att hända nu.
"Den här kampen kan ni inte vinna"
Det kan inte vara lätt att sitta på en vacklande piedestal och plötsligt börja undra varför man hamnade där, varför den med ens känns så bräcklig, och vad som kommer att hända när den till slut kollapsar.
Ännu ett självmord på häktet i Göteborg
Den 23:e augusti 2011 hände det igen, det där som inte får hända. Den 23:e augusti förlorade några föräldrar sin son och några syskon sin bror. Den 23:e augusti tog ännu en person sitt liv innanför Kriminalvårdens väggar på häktet i Göteborg.
Haiti är tyvärr inget mot vad som kan hända
"Carpe diem, är kanske den klokaste slutsatsen av av den här artikelns innehåll."
Mamman möter tyskan i dag
Rättegången mot tyskan som är misstänkt för morden i Arboga har börjat. Det värsta som kan hända, har hänt. Två små barn har brutalt blivit mördade i deras eget hem.
"Uppdrag granskning" mordhotade?
Nästa veckas "Uppdrag granskning" i SVT handlar om rabiata islamister. Vad kommer att hända då?
Det kan inte hända mig
att någon ska se henne inte en kvinna i skitiga kläder; utan en människa vilken som helst
