Drogliberala tankar en lördagkväll
Idag satt jag och hade lite funderingar kring den svenska narkotikapolitiken, och som vanligt så kunde jag inte riktigt förstå mig på våran narkotikapolitik. Här är några av mina funderingar.
Ufo närkontakt av första graden - del 2
UFO närkontakt. Närkontakt med farkost och utomjording
Mitt första jobb
På grund av ett helt slumpmässigt händelseförlopp säljer jag min arbetskraft till ett bageri på Tjörn den här sommaren.
Ung journalistik är värd mer
Vad är ung journalistik? Jag skulle gärna sätta ett "fan" mellan de två första orden för att betona min irritation, men jag skippar det för att inte redan nu få alla konservativa viktigpettrar på mig.
