Hinner vi leva.....
......när klockan inte går sakta nog? Eller är detta livet; stressen, måsten och frustration?
Så undviker vi finanskriser och arbetslöshet
Detta är förslag för att i framtiden undvika finanskriser och ungdoms- arbetslöshet. Finns det några som har synpunkter så får ni mer än gärna kritisera konstruktivt, kommentera och komplettera!
Om journalisternas svek
Detta är ett öppet brev till KG Bergström och hans kollegor i svenska medier gällande deras okritiska hållning till den förenklade terrorretoriken.
Alla lata svenskar
Är arbetslösa lata? Inte nödvändigtvis. Men alla andra är detta.
En före detta alkoholiserads röst
Det var tiden då rådande tristess knappast kunde botas med en stund på gymmet eller i plugget...
Utan diskborste i Carlisle, del 2
Detta är ett bidrag till Sourze Kulturs författarskola - "Skriv dig Hög". I slutet av varje månad väljer Annika Seward Jensen, förläggare Tiden Förlag, ett bidrag som får ett professionellt omdöme.
