Vad har Darwin gemensamt med Hitler? #3

Den här tråden diskuterar artikeln Vad har Darwin gemensamt med Hitler? #3.
Showing page 10 of 13: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13
Inlägg #181: Postat: 2011-02-27 19:16:00
CMO
#179 & 180 Imponerande krumbukter Länk: silentespeaks.com
Inlägg #182: Postat: 2011-02-27 19:18:00
Aguirre
..fin bild CMO..men jag trodde du ville vara anonym ?
Inlägg #183: Postat: 2011-02-27 19:23:00
CMO
#182 Med din vassa tunga skulle du göra succe i vilken mellanstadieklass som helst Aguirre...
Inlägg #184: Postat: 2011-02-27 19:36:00
Aguirre
Konkurrera ut dig som klassen clown..nä..för gammal för det
Inlägg #185: Postat: 2011-02-27 19:53:00
Leif Erlingsson
"Leif: jag citerade ju för dig. Lite besviken på dig! Prova igen!" Kalle #154, Länk: sourze.se . Kalle, jag får tacka för din hjälp med att visa att nutida nazister gärna läser protokollen. Som har konstaterats, det borde alla göra. Och till CMO #148, Länk: sourze.se , tack för att du med ett bra citat visar att även A. H. var trött på detta ständiga tjat från sionisternas sida om förfalskning. Det var tydligen lika känsligt då som nu. Ingen har dock vad jag förstår påstått att det finns belägg för att protokollen bidragit till Förintelsen, korrekt? Det är direkt löjligt att antyda att den som menar att the Plan of Provins oscar berven #153, Länk: sourze.se i någon av sina olika inkarnationer skulle tillämpas i dag skulle arbeta för folkmord på judar. Den smutskastning jag med flera beskylls för här i tråden Kalle #159, Länk: sourze.se , CMO #173, Länk: sourze.se bedrivs men inte av oss, utan av "den som nämnde den". Ingen av "Dag, Open, Leif, Spartacus, LordChaos m.fl" har av vad jag har sett beskyllt judarna för något ont. Men något ont har däremot våra anklagare beskyllt oss för, och det dessutom otaliga gånger. Det jag och några till har gjort, det är att peka på att det finns en människofientlig agenda. Ta en sådan sak som Georgia Guidestones. Om CMO eller Kalle hade satt upp dem, hade de fått stå kvar? Varför får de stå kvar? Inget svar? Att de får stå kvar visar att vi har rätt. The Plan of Provins handlar om Imperiebygge. Imperiebygge förutsätter materialism. För 2000 år sedan romarna. Behövs konstaplar och pultroner. Sanhedrin då, sionister i dag. Då åt romarna. I dag åt Stadsstaternas imperium -- the Empire of the three City States; The City of London, City of Vatican, City of Columbia. Självklart var det Jesus representerade -- människans frigörelse -- antites. Jesus då, allt vad fritt tänkande heter i dag. Bevis: Retoriken av sinisterna ouups, Freudiansk felskrivning! Sionisterna menade jag! mot allt vad nytänk heter, jag kan citera hur mycket som helst, och det mesta kan citeras bara genom att leta i kommentarstrådarna här på Sourze. Fri energi, UFO, You Name It, de är mot det. Och, de kopplar ihop det med judehat.
Inlägg #186: Postat: 2011-02-27 19:55:00
Dag Nilsson
#173 - Tänk att jag reagerade till försvar för dig CMO, när openmind kallade dig för jude på ett kränkande sätt. Det var - vill jag minnas - i höstas. Nu återgäldar du detta med att kalla mig - förvirrade och paranoida rasistslödder. --- Jag ångrar ändå inte att jag höll rent framför min dörr så som jag då gjorde. Du har bekänt färg nu CMO och tydligt annonserat på vilken nivå du befinner dig. För mig är ni samma förljugna människor - fascister, nazister och zionister. --- Att du CMO, är så förvirrad att du betraktar zionister som en särskild ras är uppenbart. Du vet kanske inte heller skillnad på germaner och nazister. Eller på svenskar och Sverige Demokrater. --- Jag förstår nu ditt oklara och mentalt fördunklade sätt att tänka. Alla zionister lider av samma åkomma. Det blir lika för alla människor, där vartannat uttalat ord är en lögn som skall döljas i dimridåer. Att du bara orkar.
Inlägg #187: Postat: 2011-02-27 19:59:00
Dag Nilsson
#182 - Aguirre, vad menar du? Det är väl inte identiteten han röjer med den bilden. Det är tillståndet som kommuniceras. Mental förstoppning!
Inlägg #188: Postat: 2011-02-27 20:02:00
Aguirre
Jaha..Dag..du tror det sitter nåt mer ovanpå den hals som syns ?...nä..finns inga evidens för det :-
Inlägg #189: Postat: 2011-02-27 20:02:00
CMO
#186 Att bli kallad för "jude" av dig eller open minded räknar jag som en komplimang. Tyvärr är jag genetiskt bara svensk bondlurk så långt man kan se.
Inlägg #190: Postat: 2011-02-27 20:06:00
KalleTuntolej
Faktum kvarstår: finns ingenting i er retorik om zionisterna som skiljer sig från nazisternas. Zions vises protokoll användes av nazisterna för att smutskasta zionisterna. Koncentrationslägren användes för att mörda zionister, vilka man hävdade var ett hot mot världen, precis som ni gör. Leif skriver att alla borde läsa Zions vises protokoll. Högerextremistiska sidor vimlar av hänvisningar till dem. Det ni ägnar er åt är inte långt ifrån hets mot folkgrupp, oavsett vilka krumbukter ni tar. De ord man kan kalla sådana som ni, som försvarar ett förfalskat protokoll, som en gång skrevs för att förtala dem som verkade för judarnas rätt till sin egen stat, skall kallas vid sitt rätta namn. Den som hävdar att Israel skall upphöra att existera, skall kallas vid sitt rätta namn. Den som hävdar att förintelsen är överdriven eller inte existerade, skall kallas vid sitt rätta namn. Den som hävdar att zionister planerar ett folkmord som saknar motsycke skall kallas vid sitt rätta namn. Men ni får välja: rasiter, nazister, fascister, dårar. Jag väljer det sistnämnda, ty jag ha sett er argumentation i 911 tråden, och vet att ni inte blir fällda i en rättegång, då stor förvirring och kriminell okunnighet kan antas ha rått vid tiden för uttalandena.
Inlägg #191: Postat: 2011-02-27 20:06:00
Aguirre
Jag motsätter mig att du klassar ned svenska bondlurkars gener så kapitalt...det är inget större fel på dem.
Inlägg #192: Postat: 2011-02-27 20:10:00
Aguirre
Kalle "Den som hävdar att Israel skall upphöra att existera, skall kallas vid sitt rätta namn."..ja det skall dom ..men det vore lite förmätet att själv kalla sig fredsvän och folkrättskämpe bara för att man vill ha bort otyget Israel från kartan.
Inlägg #193: Postat: 2011-02-27 20:10:00
Diplomatenologgad
Bättre bondlurk än skogsturk
Inlägg #194: Postat: 2011-02-27 20:16:00
Leif Erlingsson
Dag, hade glömt den. Open har kopplat ihop judar med CMO. Det var inte snällt sagt om judar. Jag får backa vad gäller Open. Dag Nilsson #186, Länk: sourze.se .
Inlägg #195: Postat: 2011-02-27 20:21:00
Lordchaos
** LOL ** underhållning på högsta nivå, eller kanske lägsta
Inlägg #196: Postat: 2011-02-27 20:22:00
Diplomatenologgad
Araberna borde rimligtvis ta hand om sina flyktingar såsom judarna har gjort med sina, fullvärdigt medborgarskap för palestinierna i befintliga arabstater är den enda realistiska lösningen på konflikten.
Inlägg #197: Postat: 2011-02-27 20:27:00
Leif Erlingsson
"Det blir lika för alla människor, där vartannat uttalat ord är en lögn som skall döljas i dimridåer." Dag #186, Länk: sourze.se . En man jag har den allra största respekt för skrev häromdagen "In order to explain why our world is falling apart, we just have to be brave enough to say what we think, to admit what we see, to call a spade a spade." Länk: gilad.co.uk I samma text hela extremt viktig skrev han även "Within the liberation movement and the solidarity movement, I do not actually believe that we have any intellectuals. And why we do not have intellectuals? Because in the name of "Political Correctness", we have managed to destroy every single English speaking creative mind within our movement." Ibid. CMO gav förresten exempel på denna blockering lite ovan med sitt "Protokollens veracitet bör naturligtvis bara diskuteras inom slutna rum" #120, Länk: sourze.se . Ska vi som mänsklighet överleva måste vi genast sluta med sådana dumma tabun.
Inlägg #198: Postat: 2011-02-27 20:34:00
Aguirre
#196...då ser jag helst en orealistisk lösning..som att ockupanterna packar sig iväg..fort.
Inlägg #199: Postat: 2011-02-27 20:48:00
Leif Erlingsson
"Leif och Spartacus, Lordchaos m.fl., jag vill pröva tanken att zionismen är ett uttryck för något med rötter tillbaka till chazarriket...." Dag #157, Länk: sourze.se Chazarledarna såg väl i judendomen ett bättre verktyg för imperiebygge än sina i mitt tycke bättre religioner som de lämnade. "Zionismen kommer dock att dra med sig hela jordelivet i sin undergång eftersom den är fullständigt materialistisk" Kan bara instämma. Se även min #185, Länk: sourze.se sista tredjedelen, klipper in: "Imperiebygge förutsätter materialism. För 2000 år sedan romarna. Behövs konstaplar och pultroner. Sanhedrin då, sionister i dag. Då åt romarna. I dag åt Stadsstaternas imperium -- the Empire of the three City States; The City of London, City of Vatican, City of Columbia. Självklart var det Jesus representerade -- människans frigörelse -- antites. Jesus då, allt vad fritt tänkande heter i dag. Bevis: Retoriken av sinisterna ouups, Freudiansk felskrivning! Sionisterna menade jag! mot allt vad nytänk heter, jag kan citera hur mycket som helst, och det mesta kan citeras bara genom att leta i kommentarstrådarna här på Sourze. Fri energi, UFO, You Name It, de är mot det. Och, de kopplar ihop det med judehat."
Inlägg #200: Postat: 2011-02-27 20:57:00
Dag Nilsson
#189 - CMO - "Att bli kallad för "jude" av dig eller open minded räknar jag som en komplimang. Tyvärr är jag genetiskt bara svensk bondlurk så långt man kan se." --- Rasism kombinerat med mindervärdeskomplex. Kan det bli tydligare? Down and Out!
Showing page 10 of 13: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13
Laddar...