Valt inlägg:
#173 - Tänk att jag reagerade till försvar för dig CMO, när openmind kallade dig för jude på ett kränkande sätt. Det var - vill jag minnas - i höstas. Nu återgäldar du detta med att kalla mig - förvirrade och paranoida rasistslödder. --- Jag ångrar ändå inte att jag höll rent framför min dörr så som jag då gjorde. Du har bekänt färg nu CMO och tydligt annonserat på vilken nivå du befinner dig. För mig är ni samma förljugna människor - fascister, nazister och zionister. --- Att du CMO, är så förvirrad att du betraktar zionister som en särskild ras är uppenbart. Du vet kanske inte heller skillnad på germaner och nazister. Eller på svenskar och Sverige Demokrater. --- Jag förstår nu ditt oklara och mentalt fördunklade sätt att tänka. Alla zionister lider av samma åkomma. Det blir lika för alla människor, där vartannat uttalat ord är en lögn som skall döljas i dimridåer. Att du bara orkar.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?