Vad har Darwin gemensamt med Hitler? #3

Den här tråden diskuterar artikeln Vad har Darwin gemensamt med Hitler? #3.
Showing page 1 of 13: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
Inlägg #1: Postat: 2011-02-16 10:04:00
Jan Olsson
Huvaligen! - här ligger George Orwell & Aldous Huxley i lä - kan det bli värre? - verkar som om själva f-n har släppts lös - och allt finns belagt? - eller? -
Inlägg #2: Postat: 2011-02-16 10:33:00
Leif Erlingsson
Skönt att dessa ämnen äntligen tas upp på Sourze. Jag och mina vänner som forskat själv har naturligtvis känt till detta i åratal. Misstänker att t.ex. Oscar har allt du nämner ovan på sin site. Vaken-gänget brukar också ha denna typ av information. Red Ice Creations likaså. En del av det har jag också ibland tagit upp på min blogg, men jag ska väl erkänna att all mobbing gör att jag har varit lite försiktig med att berätta allt jag vet, så nog är mobbingen effektiv för att få folk att hålla käft. Bra Thomas, att du tar bladet från munnen!
Inlägg #3: Postat: 2011-02-16 10:52:00
Spartacus70
Tyvärr så har det blivit ett litet fel och detta är eg del 3 av artikeln. Men jag hoppas att admin fixar till det under dagen.
Jan, som du kommer att läsa i min avslutning så är inte min ambition att försöka övertyga alla om det jag skrivit, utan få folk att tänka till på egen hand. Så antingen gör du det och undersöker mina länkar och annat historiskt material eller så håller du fast vid din inlärda tro. Leif, tack för vänligheten. Angående mobbningen så lär väl jag få min beskärda del också men jag känner att vi har kommit för nära avsatsen för att sitta tyst och bara låtsas som att ingenting händer. Så vi kan antingen som judarna under nazismen och acceptera det som händer tills vi inser att det inte finns någon återvändo, eller så säger vi att nu är det nog, och gör vad vi kan för att upplysa, utbilda och hjälpa andra att få tillbaka kontrollen över sina liv och sina sinnen.
Inlägg #4: Postat: 2011-02-16 12:31:00
oscar berven
Spartacus70, som leif skrev så har jag nog en och annan tangerande text, just nu i hasten kommer jag att tänka på denna koncentrerade analys; UN, a case study Länk: wik.inormous.net Inte ännu läst din del två och tre, sourze-admin har kvar att göra och jag får kanske anledning att återkomma.
Inlägg #5: Postat: 2011-02-23 14:59:00
Thomas L. Aabo
Artikeln verkar vara vänsterpropagande a la Goebbels. Mig övertygar den inte.
Inlägg #6: Postat: 2011-02-23 16:06:00
Aguirre
Vilken genotyp har "globalisterna" ? Och vilka genotyper tänker man golva ?...ruskigt resonemang..men eftersom man redan utvecklat biologiska vapen i mängd...så varför inte biologiska vapen riktade mot speciella grupper ...egentligen inte så långsökt..ganska självklart ett "militärt framsteg"...jag gissar att handsprit och säd i frysfacket inte hjälper här...
Inlägg #7: Postat: 2011-02-23 16:18:00
Spartacus70
Inlägg #8: Postat: 2011-02-23 22:35:00
Aguirre
Usch..tydligen ligger militär forskning minst 10 år före mina värsta mardrömmar...jag som fortfarande oroade mig för kärnvapenanvändning...det kan jag släppa nu...det är dax att lista namn och plats för vem och var som driver genforskningen med militär tillämpning...de som ogillar djurförsök har ju med framgång hotat/attackerat forskare som var aktiva..detta är ju riktigt mycket värre...det borde få konsekvenser...ganska bums
Inlägg #9: Postat: 2011-02-23 22:48:00
Kalle Tuntolej
Jaaaa! Jag säger eder: skåda sanningen. Spartacus har skrivit det. Det måste därmed vara sant! En auktoritet vid Leifs sida, som säger: tro på mig ty jag kan se! Tro på mig ty jag tänker längre! Tro på mig ty jag har vibrerat till det högre stadiet! Och till er som icke tro säger jag detta, i den yttersta tiden, om ett år sisådär, kommer tefaten att släppa tvåtusen smälta piggeliner på er. Den klibbighet som blir följden kommer inte att stå vanföreställningarnas långt efter då det kommer till tvagning. Halleluja!
Inlägg #10: Postat: 2011-02-24 00:00:00
Aguirre
Kalle din pajas ..läs länken från Wikipedia om etniska bio-vapen...har dom vanföreställningar där också ? du får väl skriva till Wikipedia och upplysa dom om att de också skall sluta tänka. :- Jag skiter i om Spartacus är eller vore komplett förvirrad och tokig..jag läser och tittar på länken...Prova det Kalle..att bara yra som om att din gamle folksskolärare vore den enda guru du kan tro på är ju lite sjukt Kalle....skamvrån på dig.
Inlägg #11: Postat: 2011-02-24 00:24:00
Leif Erlingsson
Min teori är att Kalle spelar det här rollspelet --> Länk: polyergon.wordpress.com http://polyergon.wordpress.com/teknokratin/enhetsparadigmet/ Länk: polyergon.wordpress.com <-- . Jag talar givetvis fortfarande rollspelet, som Kalle tycks tro han är i. Om det nu inte är så att vi alla är i ett sådant rollspel...
Inlägg #12: Postat: 2011-02-24 04:54:00
CMO
#10 Aguirre din fåntratt. Har du verkligen läst länken själv? Den beskriver endast rykten och spekulationer om etniska biovapen. "Institute for Historical Review" som Magnusson hänvisar till är för övrigt historierevisionister och förintelseförnekare med tydliga neonazistiska anknytningar Länk: en.wikipedia.org Och som alla antisemiter kallar de sig naturligtvis "antisionister". Tyvärr blir jag inte längre det minsta förvånad när truthers går antisemiters och neonazisters ärenden...
Inlägg #13: Postat: 2011-02-24 08:30:00
Spartacus70
#12 CMO, du förstorar en av 13 länkar som jag plockat ur en fjärdedel av artikeln och kallar mig för antisemit och förintelseförnekare. Då ska jag tala om för dig att jag kommer från forna östeuropa och hade familj som genomlevde kriget. Så ta reda på fakta innan du snackar skit. Du projicerar som en häst galopperarnotera rimmet.
Inlägg #14: Postat: 2011-02-24 11:02:00
open minded
#12 Som vanligt är du inne på din gamla bana med att peka ut människor som antisemiter. Ordet antisemiter är ingen kioskvältare längre men anti-GOY är på väg att bli det. Du är även den värsta anti GOYisten jag känner till och du sitter och petar på andra som antisemiter när annat inte fungerar. Det lustiga är att du inte förstår att dina jokrar är förbrukade. Din idioti är ett ämne på mina raster. Haha Dan kommer då alla kommer ignorera allt du skriver men tills dess kör på. Skratten är många och rogivande på din bekostnad och kan säga att det inte skrattas med dig utan åt dig.
Inlägg #15: Postat: 2011-02-24 11:17:00
Leif Erlingsson
Det är tydligt vilka ämnen som är känsligast för desinformatinsindustrin.
Inlägg #16: Postat: 2011-02-24 11:31:00
Jocke S-43
Eller ointressanta för oss andra tänkande?
Inlägg #17: Postat: 2011-02-24 12:14:00
Kalle Tuntolej
Shit open minded! Sicken retoriker du är! Nu har du nog tystat cmo. Precis rätt metod! I övrigt: skit är skit, och snus är snus, om än baserat på en hel hoper felslut. Okunskap och ett förutbestämt mål bestämmer resultaten. Metodiken offras för saken. Snömos helt enkelt.
Inlägg #18: Postat: 2011-02-24 12:26:00
Aguirre
CMO..du e go....Så det källmateriel som hänvisas till i Wikipedia länken är från historierevisionister ? Då skall du bums maila till Wiki..så åker det bort. Om jag inte gillar Holländsk utrikespolitik är jag antiholländare då ? Det där märkliga "antisemit"-försvaret av USA:s militärbas i Palestina är ju verkligen förvirrat CMO...men om du verkligen menar att 100 judar sluter upp bakom Israels krigshandlingar..ja då är jag väldigt gärna antisemit...men de judar jag känner gör inte det..så jag är nog fortf. antisionist.
Inlägg #19: Postat: 2011-02-24 14:20:00
Aguirre
Kalle full av fakta som alltid :-
Inlägg #20: Postat: 2011-02-24 14:46:00
open minded
Kalle du varken vet eller fattar ett skit
Showing page 1 of 13: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11
Laddar...