Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tyvärr så har det blivit ett litet fel och detta är eg del 3 av artikeln. Men jag hoppas att admin fixar till det under dagen. Jan, som du kommer att läsa i min avslutning så är inte min ambition att försöka övertyga alla om det jag skrivit, utan få folk att tänka till på egen hand. Så antingen gör du det och undersöker mina länkar och annat historiskt material eller så håller du fast vid din inlärda tro. Leif, tack för vänligheten. Angående mobbningen så lär väl jag få min beskärda del också men jag känner att vi har kommit för nära avsatsen för att sitta tyst och bara låtsas som att ingenting händer. Så vi kan antingen som judarna under nazismen och acceptera det som händer tills vi inser att det inte finns någon återvändo, eller så säger vi att nu är det nog, och gör vad vi kan för att upplysa, utbilda och hjälpa andra att få tillbaka kontrollen över sina liv och sina sinnen.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?