|
Inlägg #501: Postat: 2010-09-30 21:51:00
|
|
Adamo |
muslimska tjejer som vill begå "shahada" d.v.s. vill offra sina liv för att mörda otrogna: Länk: youtube.com
|
| |
|
Inlägg #502: Postat: 2010-09-30 22:02:00
|
|
Adamo |
|
| |
|
Inlägg #503: Postat: 2010-09-30 22:21:00
|
|
Ibrahim |
Fanatiker är alltid meningslösa. Även politiska fanatiker som nästintill dyrkar folk som bekämpar Islam genom att kalla sig själva "muslimer". Ta det här som ett exempel: Länk: almanar.com.lb
Adamo. Vem försöker du övertyga? De enda som läser kommentarerna är nog bara administratörerna på den här sajten. Är ni sionister så desperata att ni skiter ur er skitsnack?
|
| |
|
Inlägg #504: Postat: 2010-09-30 22:32:00
|
|
Jakob |
Ibrahim du blir inte en mindre intelligensbefriad höna hur mycket än du försvarar och beskriver Muhammed mördaraens möredare som som en gud!
|
| |
|
Inlägg #505: Postat: 2010-09-30 22:46:00
|
|
Jakob |
Ibrahim man blir så förbannad på dig så att man stavar fel. Du måste inse att du till en hedenhössekt som borde varit utdöd för länge sedan men så länge det föds grottmänniskor på de här planeten av din kaliber, fortsätter ert vansinniga politik att mörda dem som misshagar er precis som rövarvarhövdingen Muhammed som var en maktgalning som mördade sig fram till en ledare för er nazistiska sekt!
|
| |
|
Inlägg #506: Postat: 2010-09-30 23:29:00
|
|
Adamo |
Ibrahim har lärt sig att kalla sionister alla som kritiserar islam, och när argument tryter upprepar han sina floskler gång på gång som en papegoja.
|
| |
|
Inlägg #507: Postat: 2010-10-01 06:25:00
|
|
John_Callenius |
Adamo för dig är ju alla som kritiserar judendom eller israeler antingen. judehatare eller antisemiter. Kritiken växer för varje dag som går ändå..
|
| |
|
Inlägg #508: Postat: 2010-10-01 07:32:00
|
|
Adamo |
#507: Du får gärna kritisera vad judarna har gjort ellr gör, men mig veterligen har dom inte hotade spränga sig i luften eller hotade mörda oskyldiga inom alla de länder som de lever i. Och du kan inte skylla på andra grupper de terrordåd som dina muslimpolare begår och har begått. Förmågan att alltid kunna skylla ifrån sig är typisk av typer som du. Dessutom handlar detta om kvinnoförtryck i Iran, hur kommer sig att du måste blanda in judarna här också? Du rättfärdigar muslimernas vidriga terrordåd genom att skylla allt på judarna. Är inte detta ett tecken på din besatthet och ditt hat mot en folkgrupp? Självklart är det.
|
| |
|
Inlägg #509: Postat: 2010-10-01 20:04:00
|
|
Ibrahim |
Vad både Jakob och Adamo helt och hållet glömmer, trots deras korkade argument, att det är västvärlden som startar alla krig, tillverkar alla vapen, och finansierar terroristregimer och terroristorganisationer. Att kalla muslimer för "grottmänniskor" och "hedeniska" när muslimer idag är de primära målen för världsterrorismen, som mördar med Alfred Nobels ökändaste uppfinning är inte bara korkat och idiotiskt - det visar hur pass indoktrinerade ni faktiskt är. Inte nog med att ni ägs av Satan, ni stoltserar med att någon faktiskt äger er. Patetiskt. Ni ignorerar fortfarande faktum att västvärldens ledare motarbetar demokrati, frihet och fred på hela planeten genom att posera bakom dessa "skyltar", på samma sätt som sionister gömmer sig bakom "antisemit"-skylten varje gång de får kritik för det minsta. Ni har fan i mig rätt att bli förbannade för att ni är så jäkla trångsynta och ignoranta att ni glömmer bort faktum att muslimer över hela världen mördas med utarmat uran, fosforbomber, klusterbomber, drive bys och kidnappningar. Inte nog med det tvingas muslimer stå ut med ni sionister som envisas med att det är ni som är förtryckta, trots att sionismen snart äger hela världen. Land efter land faller på knä inför de galna Satan-dyrkande sionister, men ännu idag klagar ni på den enskilde muslimen som sprängs i luften av era egna gärningar. Hur lågt kan man sjunka? Sluta klaga på människor som levde för flera århundraden sen. Det som händer idag är VÅRA gärningar. Fy fan för dessa Islamhatande får... får gör att ni flockar er runt era korkade påhitt. Alla sionister är desamma, och de är alla ett hot mot mänskligheten. Jag behöver inte ens nämna Israels dåd för att visa alla läsare hur pass farliga ni är. Vill ni få mig att sluta smula era drömmar i bitar är det kanske dags att sluta spendera era liv på internet bara för att sprida falskhet, lögner och ännu mer elände till denna värld. Vad gäller mina argument har jag inte ens börjat. Vill ni se mina riktiga argument måste ni slita skiten ur er. Så lätt ska jag inte göra det för dekadenta får.
|
| |
|
Inlägg #510: Postat: 2010-10-01 20:50:00
|
|
John_Callenius |
#508 Adamo de muslimer som nu är självmordsbombare nere i mellanöstern har inga andra alternativ att kriga eftersom alla medel har eliminerats och den krigsförning som pågår är mot mänskliga rättigheter från israels sida. forsforbomber,klusterbomber,mm har använts där i alla år. Titta tillbaka lite på dina egna postningar med ganska grova uttalanden om muslimer och dylikt. JAG SER VAD SOM SKER VARJE DAG. tror inte riktig att du ser det efer som du varken bryr dig eller tycker att någon där nere gör fel. Tills vidare hoppas jag att du ser på videon jag postade som är skapad av just personer med judisk härkomst som tycker det som sker där nere är fel.
|
| |
|
Inlägg #511: Postat: 2010-10-01 21:56:00
|
|
Adamo |
#508: Självmordbombarna är ju hjärntvättade av sina religiösa ledare, du har väl sett videoklipp där barn uppmuntras till att bli martyrer i kamp för islam. Och återigen, detta handlar om att man förtrycker kvinnorna i Iran, hur lyckades du länka detta med Israel och judar? Det är ju inte judar som dödar muslimer i Irak, utan det är hatet mellan sunnimuslimer och shiamuslimer. Islam är den enda "religion" som uttryckligen uppmanar sina troende att mörda otrogna. Det är ju inte heller judar som spränger sig själva i luften och urskillningslöst mördar andra människor, det är ju inte judiska ungdomar som bränner ned skolor i Sverige och kasta stenar mot brandmän. Jag avskyr en religion islam medan du och Ibrahim hatar en folkgrupp judar, vilket gör er skyldiga till rasism. Tyvärr är ni så pass intelligentbefriade att ni inte kan fatta det.
|
| |
|
Inlägg #512: Postat: 2010-10-01 22:16:00
|
|
Adamo |
|
| |
|
Inlägg #513: Postat: 2010-10-01 22:21:00
|
|
Jocke S-43 |
511 Oavsett om du avskyr eller ej, berättigat eller ej, så kan du inte ändra på något med den pedagogiken! Du har fastnat i enkelspårigheten, precis som Ibrahim. Ni är möjligen väldigt lika som personer. F.ö har jag rest i muslimska länder sedan -68, från Marocko till Indonesien, och alltid känt mig trygg. Dock ej i mellanöstern. Mer trygg än i väst ofta. Att Islam tenderar blanda ihop religion med politik är ett problem. Gör det inte större än det är, bemöt inte fanatism med fanatism!
|
| |
|
Inlägg #514: Postat: 2010-10-01 22:39:00
|
|
Adamo |
#513: Och vad är din "pedagogik" då? Är det att förbli tolerant mot intoleranta? att dölja sanningen om islam så att muslimerna inte blir sura? att sätta munkavle på dessa som försöker varna för konsekvenser av islamisering av Europa så att muslimerna inte blir irriterade? Naturligtvis inte alla muslimer begår terrordåd mot alla, men det räcker ju att bara några gör det för att resultatet blir förödande.
|
| |
|
Inlägg #515: Postat: 2010-10-01 22:41:00
|
|
Bullen |
Adamo - Din tankefis luktar illa. "Jag avskyr en religion islam medan du och Ibrahim hatar en folkgrupp judar, vilket gör er skyldiga till rasism. Tyvärr är ni så pass intelligentbefriade att ni inte kan fatta det. "
Du avskyr ett folkslag muslimerna medan x och Ibrahim hatar en religion judendomen, vilket gör er alla 3 till puckon. Tyvärr är ni så pass intelligenta att ni kan utföra en fantastisk hjärnakrobatik utan att ni själva märker det.
Länk: upload.wikimedia.org
Länk: svtplay.se
|
| |
|
Inlägg #516: Postat: 2010-10-01 22:52:00
|
|
Adamo |
#515: Det finns ju muslimer av olika folkslag olika etniciteter därför att vara muslim är ju att tro på islam INTE att tillhöra en ras. Även ignoranter som du borde veta detta.
|
| |
|
Inlägg #517: Postat: 2010-10-01 22:57:00
|
|
Adamo |
Däremot vill muslimerna erövra världen samtidigt som de hatar judar. Kolla själv -> Länk: youtube.com http://www.youtube.com/watch?vQUVxxjuK-JI
|
| |
|
Inlägg #518: Postat: 2010-10-01 23:10:00
|
|
Jocke S-43 |
514 Ja det är ju samma typ av resonemang som feminismen för, och där har lyckats få med sig hela rikspolitiken och media. Eftersom en liten del män bär sig illa åt, "så är det fel på könet man". Att vissa kvinnor bär sig illa åt "finns det förklaringar till". Det är en mycket liten del muslimer som är terrorister. Om deras religion och synen på könen kan man ha sina åsikter.
Men de flesta muslimer är lika goda människor som de flesta kristna. Och de flesta män är lika goda medborgare som de flesta kvinnor. Det kan skilja några procent hit eller dit beroende på omständigheter.
Ni kan väl träffas och utbyta erfarenheter över en kopp te, du och Ibrahim? Här börjar det känna segt...
|
| |
|
Inlägg #519: Postat: 2010-10-01 23:12:00
|
|
Bullen |
Adamo - Det finns ju judar av olika folkslag, därför att vara jude är ju att tro på judendomen INTE att tillhöra en ras. Även intelligenta personer som du borde veta detta.
|
| |
|
Inlägg #520: Postat: 2010-10-01 23:24:00
|
|
Adamo |
du har fel "bullen", det finns judar som inte är religiösa men som har förföljts på grund av sin rastillhörighet och ursprung. Men muslimerna hatar inte bara judarn de hatar alla som inte tror på islam:
kolla själv -> Länk: youtube.com
|
| |