Valt inlägg:
Vad både Jakob och Adamo helt och hållet glömmer, trots deras korkade argument, att det är västvärlden som startar alla krig, tillverkar alla vapen, och finansierar terroristregimer och terroristorganisationer. Att kalla muslimer för "grottmänniskor" och "hedeniska" när muslimer idag är de primära målen för världsterrorismen, som mördar med Alfred Nobels ökändaste uppfinning är inte bara korkat och idiotiskt - det visar hur pass indoktrinerade ni faktiskt är. Inte nog med att ni ägs av Satan, ni stoltserar med att någon faktiskt äger er. Patetiskt. Ni ignorerar fortfarande faktum att västvärldens ledare motarbetar demokrati, frihet och fred på hela planeten genom att posera bakom dessa "skyltar", på samma sätt som sionister gömmer sig bakom "antisemit"-skylten varje gång de får kritik för det minsta. Ni har fan i mig rätt att bli förbannade för att ni är så jäkla trångsynta och ignoranta att ni glömmer bort faktum att muslimer över hela världen mördas med utarmat uran, fosforbomber, klusterbomber, drive bys och kidnappningar. Inte nog med det tvingas muslimer stå ut med ni sionister som envisas med att det är ni som är förtryckta, trots att sionismen snart äger hela världen. Land efter land faller på knä inför de galna Satan-dyrkande sionister, men ännu idag klagar ni på den enskilde muslimen som sprängs i luften av era egna gärningar. Hur lågt kan man sjunka? Sluta klaga på människor som levde för flera århundraden sen. Det som händer idag är VÅRA gärningar. Fy fan för dessa Islamhatande får... får gör att ni flockar er runt era korkade påhitt. Alla sionister är desamma, och de är alla ett hot mot mänskligheten. Jag behöver inte ens nämna Israels dåd för att visa alla läsare hur pass farliga ni är. Vill ni få mig att sluta smula era drömmar i bitar är det kanske dags att sluta spendera era liv på internet bara för att sprida falskhet, lögner och ännu mer elände till denna värld. Vad gäller mina argument har jag inte ens börjat. Vill ni se mina riktiga argument måste ni slita skiten ur er. Så lätt ska jag inte göra det för dekadenta får.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?