Svenska nätsurfare vet inte hur bra de har det
Någonstans måste vi svenskar hitta en ventil att vädra ut vår livsfrustration. Och vi har hittat de perfekta offrena; elbolagen, telefonibolagen och bredbandsbolagen. De är de som är de riktiga bovarna. Det är de som vill lura den lilla människan!
För de som vill veta
"I en tid av universellt bedrägeri är yppandet av sanningen en revolutionär handling." Orden är George Orwells och yttrades redan för 60 år sedan.
Vill du köpa dig ett läkarleg?
Du tror säkert att det inte går för sig i Sverige? Hahhahhaha!
Jag vill inte vara rädd mer
Förnuft och känsla i all sin ära, men är inte dagens kärleksproblem allra innerst en fråga om att våga lita på andra och sig själv? Nutidens varg är rädslan i våra huvuden för människor i vår omgivning.
Maybe there is a God above
Två och ett halvt år senare vill jag fortfarande döda aset som tog min kropp med våld.
Lika överhettad som jag?
Alla smarta affärsidéer uppstår ur ett behov. Ska vi slå våra överhettade hjärnor ihop och erbjuda/kräva relevant input utan slask? Jag vill ha en personal shopper. NU!
Rätten att välja död
Att dö är något vi alla kommer att göra, vare sig vi vill eller inte. Vad det sedan innebär vet väl egentligen ingen.
