Socialismen - helt ute?
Världen för full av ensamvargar som låtsas att de är socialister. Jag är ett av de värsta exemplaren av den människotypen.
Telefonen är min värsta fiende
Det finns bara en sak som är värre än spindlar och mat mellan tänderna...
Att polisanmäla är det värsta jag gjort
För elva år sedan gjorde jag en polisanmälan. Jag hade bevis och gjorde enligt polisen en av de bästa anmälningar de hade varit med om. Jag hade dokumenterade skador med intyg från tre rättsläkare. Men hjälpapparaten har floppat totalt.
Morfar byggde sig ett krigshus
"För att förbereda oss på det värsta satte morfar in en vedspis i källargången samt en WC-stol under trappan. Bredvid tvättstugan skulle det vara ett torkrum enligt ritningarna. Det blev nu skyddsrum med stora lådor med sand utanför fönstren."
Folkabussen fyller 60 år
Det är stor fest i Hannover för den bästa och värsta bil som skapats!
Vända på steken
-Det värsta jag vet är kommunister och invandrartonårsgäng, säger han och smuttar på sin starköl.
