Haiti är tyvärr inget mot vad som kan hända
"Carpe diem, är kanske den klokaste slutsatsen av av den här artikelns innehåll."
Så skapades ett monster
"Tyvärr är det massmedia som styr språket i Sverige. Bättre än någon annan vet de hur man ändrar på människors sätt att tänka, det gäller bara att byta ord. Som verbala ingenjörer har de bytt ut ordet radikal mot liberal."
Den första kärleken
Den här texten tillägnas Riccardo Campogiani som misshandlades till döds den sjunde oktober 2007. Tyvärr hann ingen ringa på hjälp i tid...
Inställt kval pga vind
Dagens kval i Garmisch-Partenkirchen fick tyvärr inställas pga väderproblem dock inte brist på snö i år utan snarare tvärtom. Snön föll ymnigt även om det var pga vinden man fick avbryta.
"Allt om min buske" - sexkomedi som fegar ur
"Karaktärerna är grunda och det trots att skådespelarna gör sitt bästa, i synnerhet Maria Kulle och David Dencik, som var och en på sitt sätt blir filmens hela och tyvärr enda behållning. Men det räcker inte för att den här filmen ska vara sevärd..."
Är Kuba en ditktatur?
Jag sympatiserar fortfarande med Kuba men det är tyvärr inte någon demokrati.
Vad händer nu då?
Efter Asienkatastrofen. Blir det bara nya utredningar som leder till ingenting? Mycket talar tyvärr för det.
