Vi är svenskarna!
Hur gärna Sverigedemokrater och dess likar än vill så finns inga "babbar, turkdjävlar och svartskallar" här. De nya generationerna visar oss att det är nog med ursäkter och att behöva förklara att man är svensk.
Förslag till ny partiledare för S
Även om Mona Sahlin sitter lite löst för tillfället är nog stalltipset att hon sitter kvar som partiledare över valet 2010. Det gläder naturligtvis regeringen men svensk demokrati är att beklaga.
Svensk dömd till 16-års fängelse
Svensken dömdes av s.k. internationals för påstådd delaktighet i ett mord, trots all bevisning om motsatsen. Frågan är: Vem övervakar övervakarna i Kosova?
Amanda Jensen vinner Idol 2007 - saken är klar
"Amanda Jensen kommer att vinna Idol och i egenskap av musikproducent med 35 års erfarenhet i branschen vill jag nu hävda att en ny kvinnlig svensk stjärna är född."
Dags för Gudruns återkomst!
Även om jag inte håller med om din politik måste du göra comeback Gudrun. Du behövs inom svensk politik och nu har du din chans att visa vad du går för. Ta den!
Jag vågar - vågar du?
Hurdan känner du dig idag; iransk, svensk, asiatisk, försvenskad? Jag har faktiskt ingen aning hurdan jag känner mig, hellre ser jag mig själv som vemsomhelst som lever mitt liv som alla andra lever sina.
