Bottenbetyg till SVT:s OS-sändningar
Det är fascinerande hur min upplevelse av OS i TV präglas av total inkompetens från SVT:s sida vad gäller att berätta en historia.
Mitt möte med regissören Klaus Härö
En helt vanlig måndag förgylldes min dag av en hel timmas session tillsammans med regissören Claus Härö. Jag fick även en skymt samt en kort, stulen fototagning av manusförfattaren Kjell Sundstedt.
50 års festen på SVT! Vad var det?
Min omedelbara reaktion efter en timma av programmet var att jag vet vad som saknas!
