Bottenbetyg till SVT:s OS-sändningar
Det är fascinerande hur min upplevelse av OS i TV präglas av total inkompetens från SVT:s sida vad gäller att berätta en historia.
Gratis Viagra löser bara halva problemet
”Vi kanske är fattiga och förlorar hus och hem, men gud vilken erektion min man har!”
Kalla mig inte våldtäktsoffer
"För mig är ordet våldtäktsoffer en djup kränkning, och en förvanskning av min sanning. Jag sa nej! Det är inte att vara offer. Jag ville inte."
Min kolumn i Metro var inte politiskt korrekt
"Tidning efter tidning innehåller västervridet förljuget pladder och förvisso en och annan borgerlig akademiskt högtravande insändare, men ingen som talar om det essentiella, ingen som talar så att folket förstår."
Fler feminister - färre mansgrisar!
"Under valrörelsen kommar jag att bila runt i min antiporrbil och rycka ut mot våldtäkter, prostitution och andra typer av sexism i Stockholm. Vi kommer att protestera mot mansgriseriet varthän det dyker upp."
Att insjukna i akut lymfatisk leukemi del 4
Min tid i Uppsala fylldes nu av håravfall, strul med försäkringskassan och panisk skräck för bakterier och blodvite.
