Det pågår redan ett könskrig - mot kvinnor
Vilken feminist har inte fått höra att vi ska sluta hata män, raka våra ben och sluta vara så arga? Okunskap blandad med en vilja att avpolitisera en kamp för jämställdhet är svårt att ha några giltiga argument för.
Näthatets nationella bakgrund
Det finns en djupare bakgrund till den akuta konflikten, nämligen en kronisk disharmoni mellan svenska kvinnor och män.
Vem skyddar våra söner?
Genom att skuldbelägga män anser sig politikerna "värna" om kvinnor. Trots negativa resultat blir svaren alltid: "Mer feminism!" Mot symptomen! Men vem bryr sig om männen? Eller om pojkarna?
Kastrera pappor som inte betalar
Ursäkta mig svenskfödda svenska män, men nu kommer jag att ge er en riktigt känga och ni får inte ens våga kalla mig för omvänd rasist för det är jag definitivt inte!
Kan män och kvinnor vara vänner?
Vad säger ni? Jag vet svaret men det vore roligt att höra vad ni tycker.
