Ärftlighet i all ära
Sedan jag fick reda på mitt genetiska arv har jag inte blivit en helare människa, men detta är bara min subjektiva berättelse.
Att tro på sig själv är viktigt!
Det är inte alltid så lätt att tro på sig själv, men det är livsviktigt! Den människa som tror på sig själv, sänder ut självsäkra signaler till andra människor och vips, är lyckan gjord!
Mea culpa - JA, jag missköter min kropp
Råden består i ett skuldbeläggande formulär som man kan kryssa i och sedan konstatera vilken dålig och slarvig människa man är.
Stolt att vara människa?
Jag skriver som svar på min bror Hannes inlägg här, och på de debattsvar som tillkommit sedan dess för att ge lite mer liv, kött och blod, åt polisens blomma.
