Testamente
"Jag tror fortfarande på kärleken, fast den är så sällsynt. Jag bär den inom mig. Du kan hämta den här. Du kan hämta den hos mig."
Om Kärlek
Den vackraste visan om kärleken kanske inte begrovs i en massgrav i Flandern?
Kärleken är blind
Ja, men visst är det så? Det är så sant som det är sagt. Ibland sitter jag till exempel på bussen och bara ser dessa helt omaka människor sitta och vrålhångla med varandra, och det är bland annat då som den tanken slår till mig...
