Melodifestivalen - nu börjas det igen...
"Man sitter i tv-soffan, äter chips, dricker läskeblask och kommenterar. Usch vilken dåligt låt! eller Men vad har hon på sig egentligen?!"
Katrin Zytomierska - en vuxen mobbare
Jag tror dock att det är en väldigt destruktiv kärlek, jag tror Katrin mår dåligt. Hon är en vuxen kvinna som fortfarande utövar tonårsfasoner, dessutom är hon grymt osäker vad gäller sin kropp.
Förbjud att folk mår dåligt!
Finns det inget annat sätt att komma åt ohälsan kan man ju alltid förbjuda den. Men innan regeringar kommer med så här intelligenta förslag så skulle jag vilja förbjuda en rad andra saker.
Kasta inte sten i växthus, Maria!
Hur förklarar du basfaktan om koldioxid? Var kommer försiktighetsprincipen in? Maria Wetterstrand, du är mycket dåligt påläst, en dödssynd för en politiker som vill vara trovärdig.
Kineserna visslar efter mig när jag badar
De visslar inte för att jag är ung och vacker, eller så. Nej, de är bara livrädda att jag ska drunkna. Väldigt få kineser kan simma och drunkning anses vara ett lika dåligt sätt att dö på som självmord. Sourze direkt från Taiwan
Whildes virala vansinnigheter
Stefan Whildes artiklar angående vaccination och virus är inte bara dåligt skrivna; de är rent ut sagt farliga.
Hundar och allergiker
Allergier är mer inbillning och resultat av ett dåligt leverne om man läser mellan raderna i Johanna Parikka Altenstedts text.
