Löneökningar måste kopplas till resultat
"Att en VD tjänar mer än andra har jag absolut inget emot. Men när lönesättningen blir sådan att man höjer lönen oavsett resultat, då börjar jag undra. Jag är inte alls negativ till resultatlön, men då ska det vara just det."
Kalmar: Vem slösar på komunens pengar?
"I mitt fall har vår arbetsplats under en rad år både utvecklat det praktiska arbetet samt gjort besparingar. Vi har varit motoverade att utveckla samt hålla ekonomin nere. Meeeen nu vete f-n om det finns någon motivation alls!"
Allians med stor öppenhet
Ska svenska folket acceptera att Vänsterblocket inte säger något alls gemensamt.
Talking to me?!
Svar till László Hágós "Drogliberalt skitsnack" Hej! Det var inte alls meningen att dissa din erfarenhet av världen med en som du uppfattar det "aningslös inskränkthet"...
Knutby är på riktigt
Insikten av att det här är två människor som ska fortsätta leva sina liv även när mediekarusellen slutat snurra verkar inte finnas närvarande alls.
