Mest hatade salladsbaren till salu - Vi tar den!
"De flesta människor skulle spy på att arga gubbar och tanter i orangea västar stod utanför ingången till deras företag och delade ut flygblad om att företaget är ondskan självt. Men inte Fredrick Federley och jag. Vi går igång på sånt."
Äldre livserfarenhet - Sant?
Är det inte att förenkla det hela att påstå att hög ålder per automatik innebär livserfarenhet?
En dag i västkustens Hades
Jaha, då har man sett helvetet i vitögat. Det är sant. Det var annorlunda än jag hade föreställt mig. Det var inte särskilt varmt, inte kallt heller för den delen.
Välkommen hem, lilla pappa!
Sånt man inte vill ska hända, men som händer ändå.
Kärleken är blind
Ja, men visst är det så? Det är så sant som det är sagt. Ibland sitter jag till exempel på bussen och bara ser dessa helt omaka människor sitta och vrålhångla med varandra, och det är bland annat då som den tanken slår till mig...
Thomas Denver Jonsson
Från ett hösttrött Neverville. Tidiga morgnar, sena nätter, jag tror jag glömt vilket. Det känns overkligt men det är sant.
Att överleva utan handbok
Vi fyller livet med saker vi borde göra eller borde VILJA göra. När provade vi sist att fylla det med sånt vi känner för?
