Avrundning på champagnedebatten
Om arbetslöshetsinvandring, en omodern asylpolitik, med mera
Ät mera fett, bantare
Många är arga på kockarna i teve som lagar mat med för mycket fett. Men jag ska säga dig att svensken behöver ännu mer fett.
Varför avvisar krogarna de som ser utländska ut?
Självfallet sker ingen avvisning på grund av att man diskriminerar folk med utländskt utseende? Det måste finns ett mera påtagligt vardagligt skäl!
Kan vi inte bara vara oss själva en liten stund?
Kan inte folk bara explodera lite mera här och var - i glädje eller vredesmod?
