Utanför ramarna
Vi sitter på våra feta bakar och bor i våra stora hus, men är vi lyckliga?
Gratis Viagra löser bara halva problemet
”Vi kanske är fattiga och förlorar hus och hem, men gud vilken erektion min man har!”
Faaaaan vad det är gött att leva!
Jag hade alltid utgått från att kvinnokliniken endast var ett glädjens hus.
Kung i Sus och Dus & Mus i mitt Hus
Grattis kungen i efterskott! Förlåt att jag inte hann hylla dig på borggården. Hörde att du hade en trevlig fest - KUL!
När natten slagit in mitt hus
Fan. Vad det kan skjutas eldpilar i ens bröst för att du valde din väg i oktober en höst
Cirkusen i vänsterpartiet
Lars Ohly har sent omsider börjat ångra att han kallar sig för kommunist. Men när han nu också börjar tveka om huruvida Kuba är ett lyckorike tar det hus i helvete.
Massorna skallar utanför min balkong
Sandra Kaissi direkt från Beirut: "Ungefär en kilometer från vårt hus håller man i dag gigantiska demonstrationer för och mot Syriens närvaro i Libanon."
