DU SOM SETT HUR JAG BER. DEL 1 av 4....
Det Är Inte Så Gott Å Vara Ensam. Men Jesus Talade Också Om Hur En Del Människor Inte Passade För Någon Partner Eller Äktenskap. ...#GOD - JUL#
39 av de 60 minuterna var reklam!
Hör du också till dem som suckar om du kommer in lite sent i ett TV-program, och precis då bryter de för reklam? Ganska irriterande, va? Du är inte ensam om att förbanna denna reklam som dyker upp i tid och otid.
God Jul?
"Nu är det jul på onsdag och jag vet att jag inte kommer få något av det jag önskar mig, jag vet också att jag som vanligt kommer att vara fattig, och vore det inte för att en granne bjudit in mig på jul så hade jag suttit ensam igen..."
Försvaret igår och idag
Vid vaktlokalen stod en ensam pelargonia planterad i en lerkruka. Den en gång så vackra röda färgen var ett minne blott. Bladen hade gulnat och jorden skrek efter vatten men ingen hörde.
Dikter om livet - del 1 Sorgen
Jag vet inte om sorgen går att beskriva. Ibland när jag har känt mig ensam har jag i alla fall försökt.
Ohly nästan ensam kommunist i riksdagen
Sourze har skickat en enkät till alla riksdagsledamöter för Vänsterpartiet och frågat om kommunism.
