Fallet da Costa - sorgligt gotiskt IV
Fjärde delen av min artikel om fallet da Costa. "Da Costa, som inte alls bara var en trasig människa, ett rö för nattvinden, men vi bryr oss inte så mycket om henne som människa, inte egentligen..."
Att kura skymning
Att kura skymning är en del av den trivsamma delen av hösten. Hösten har sin charm.
Så gick det till – sista delen
… när gud, våldet, pesten, pantofflorna och maskinerna kom till Sveriges Eden
Linda Skugge ger mig medalj!
"Det kan vara tufft att vara ensamstående mamma. Eller pappa för den delen. Men några hjältar är vi inte. När vi valde att få barn var de flesta av oss vuxna individer som kunde fatta livsavgörande beslut."
Här-berget, sista delen
ingen kan väl motstå att ta reda på hur det gick... Jo,
Gorillan gick åt höger del 3
Del tre i min lilla mini novell mycket nöje eller förtvivlan för den delen.
