Robinson 2009: Inte längre en överlevnadstävling
"Expressen och Aftonbladet har aldrig gillat överlevnadstyper i Robinson. Dom är helt för pakter och roliga deltagare."
Köp dig aldrig ett JAS
De kan döda våra barn, ända bort i landet Pakistan.
Egoismen har segrat - arbetslösa ska få det sämre
Aldrig trodde jag att vi svenskar skulle sjunka så lågt.
Varför försvann istiden? Kan den komma tillbaka?
En av alla min frågor nu när klimatfrågorna idisslas som aldrig förr.
24 år och fortfarande oskuld
Det blev inte som jag tänkt mig, mitt liv allså. Aldrig kunde jag drömma att jag fortfarande vid 24 års ålder skulle vara oskuld.
Jag gav igen för mobbingen och kom i fosterfamilj
Jag har alltid trott på kärlek. Jag har aldrig tvivlat att den finns. Däremot har jag ofta känt att det kan vara svårt att hitta den. Och att visa den.
