A wish upon a star
Drömmar är något alla har och även om det inte alltid går som man tänkt kommer hoppet och drömmarna åter.
Melodifestivalen - nu börjas det igen...
"Man sitter i tv-soffan, äter chips, dricker läskeblask och kommenterar. Usch vilken dåligt låt! eller Men vad har hon på sig egentligen?!"
Bye, bye New York
Nu är jag åter hemma med nya intryck och nya minnen, och jag hamnade mitt i vardagen.
Sourzeskribent åter kolumnist i Aftonbladet
Det har på sistone saknats något i Aftonbladet, men nu är det kurerat.
Ensamhetens olidliga vara
Brittsommar i all ära, men snart gör sig höstmörkrets kvävda omfamning sig påmint för tusentals och åter tusentals ensamma medmänniskor.
