Melodifestivalen - nu börjas det igen...
"Man sitter i tv-soffan, äter chips, dricker läskeblask och kommenterar. Usch vilken dåligt låt! eller Men vad har hon på sig egentligen?!"
Bye, bye New York
Nu är jag åter hemma med nya intryck och nya minnen, och jag hamnade mitt i vardagen.
Backhoppning: Andreas Arén åter bästa svensk
Continentalcupen fortsatte idag med tävling i Kranj, Slovenien. Andreas Arén, Holmens IF fortsätter att visa bra form.
Nobel, kvinnan och könsrollerna
Nobelpriset och Sverige är åter i fokus. Men handlar Nobelbudskapet i TV allt mindre om DNA och atomer, snille och visdom? Och allt mer om flärd och galaklänningar? Och i så fall, vems är felet?
Han dog på grund av självmord!
Åter dags för ett av dessa självmord igen men denna gången gick det inte alls som det var tänkt.
Rökförbud, jippie, jippie, jippie
Tack tusen gånger och åter tusen gånger för att det äntligen kommit ett förbud mot rökning. Men vad kommer härnäst att förbjudas?
