Skåne är överbefolkat av rasistiska bönder

Showing page 2 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #21: Postat: 2010-06-05 07:09:00
Tage Sundin
Gunnar # 10 Ja, det är ett mänskligt och lättbegripligt beteende att i första hand bosätta sig där man förstår både språket och kulturen. Men det bäddar för ett liv i utanförskap och misär som kommer att sträcka sig över generationer. I den mån vi ska fortsätta med vår nuvarande asylinvandringspolitik måste således den s k Ebo-lagen från 1994 ändras. Sådana diskussioner förs för övrigt, vilket ingressen* till en DN-artikel hösten 2009 visar. * "S-kongressen beslutade på fredagen att lagen om eget boende för asylsökande, den så kallade ebo-lagen, ska ersättas av ett nytt system om Socialdemokraterna vinner valet. Kongressen konstaterar att lagen inte fungerar och att ett nytt system måste skapas. Den får medhåll av Södertäljes kommunalråd Anders Lago S i Södertälje som länge drivit frågan."
Inlägg #22: Postat: 2010-06-05 15:23:00
Lasse i Gatan
#16/ GunnarL/ Vad du tar i så sent på kvällen, har det med alkoholkonsumtion att göra? kanske dåligt ölsinne? eller fått nobben av att juppa tanten? Du kallar Arho för en stor skitstövel och indirekt mig när mina signaturer dyker upp i din aggresiva kommentar. Cyklisten har jag använt en gång, Moppedisten ett antal, för närvarande Lasse i Gatan. Trött på att bli ihopblandad med andra signaturer av dig, trots tidigare påpekanda från min sida. En annan sak som du ängnar dig åt är tala om för andra att de är rasister och främlingsfientliga, när de har synpunkter om den misslyckade massinvandringen. Du själv tillhör väl den grupp av proffstyckare som Janne Josefsson nämner i sin videobekännelse, PK-folket som bor så långt ifrån ett invandrarområde man kan komma. Ett semestertips får du här, hyr en lägenhet i exempelvis Rosengård, Rinkeby, Tensta, Södertälje, Bergsjön eller vad som passar dig bäst. Hör av dig och redovisa resultatet.Vi tar videon en gång till.länk: Länk: politisktinkorrekt.info
Inlägg #23: Postat: 2010-06-05 15:23:00
Lasse i Gatan
#16/ GunnarL/ Vad du tar i så sent på kvällen, har det med alkoholkonsumtion att göra? kanske dåligt ölsinne? eller fått nobben av att juppa tanten? Du kallar Arho för en stor skitstövel och indirekt mig när mina signaturer dyker upp i din aggresiva kommentar. Cyklisten har jag använt en gång, Moppedisten ett antal, för närvarande Lasse i Gatan. Trött på att bli ihopblandad med andra signaturer av dig, trots tidigare påpekanda från min sida. En annan sak som du ängnar dig åt är tala om för andra att de är rasister och främlingsfientliga, när de har synpunkter om den misslyckade massinvandringen. Du själv tillhör väl den grupp av proffstyckare som Janne Josefsson nämner i sin videobekännelse, PK-folket som bor så långt ifrån ett invandrarområde man kan komma. Ett semestertips får du här, hyr en lägenhet i exempelvis Rosengård, Rinkeby, Tensta, Södertälje, Bergsjön eller vad som passar dig bäst. Hör av dig och redovisa resultatet.Vi tar videon en gång till.länk: Länk: politisktinkorrekt.info
Inlägg #24: Postat: 2010-06-05 15:54:00
ingloz
#22/ Lasse i Gatan, ibland har jag också undrat över de plötsliga, motsägelsefulla sinnes-svängningar den mannen presenterar : Nu fick jag en ny tanke, han kanske är "blatte" !!! Fast dom "blattar" jag känner dricker inte sprit - men ilskna kan dom vara.
Inlägg #25: Postat: 2010-06-05 16:46:00
Lasse i Gatan
#24/ingloz/ Något konstigt är det, han kanske har svårt att få upp den.
Inlägg #26: Postat: 2010-06-05 18:01:00
ingloz
#25/ Lasse i Gatan - hahaha kanske det! - Men, då finns det ju hjälp!
Inlägg #27: Postat: 2010-06-05 23:01:00
GunnarL
Med beaktan av de skällsord som ArHo och ingloz i dag har kastat ur sig gentemot mig- givetvis frågor som gäller sprit och sex outbildade idioter begränsar ofta sitt liv till dessa frågor - så vore det en befrielse om inte endast ArHo höll truten i fortsättningen. ingloz bör också hålla truten för ur det huvudet kommer inte särskilt mycket fruktbart!
Inlägg #28: Postat: 2010-06-05 23:09:00
ingloz
#27/ Förtjusande GunnarL! - Du är säkert en trevlig människa, innerst inne :-
Inlägg #29: Postat: 2010-06-06 00:14:00
sunny fri
Jag har min bästis i Skåne o hon orkar heller inte med rasismen längre utan planerar att ta sig tillbaka till Stockholm efter 30 års exil.
Inlägg #30: Postat: 2010-06-06 01:38:00
Pia I
Har också hört att skåningarna är rasister.
Inlägg #31: Postat: 2010-06-06 01:43:00
Pia I
Va elaka ni är mot varandra? Blir det bättre i Skåne då?
Inlägg #32: Postat: 2010-06-06 03:15:00
ArHo
Gunnar du får skärpa dig ordentligt, jag är urless på ditt gnäll över mig och än värre är att du visar mig att du tycks lida av någon slags förföljelsemani. Jag är ArHo och alla andra är enskilda personer som du ska låta vara ifred som du anklagar för att vara jag, En gång till, så går en rapport till redaktionen och med ett krav på att du ska stängas av! Hoppas nu att du förstår det allvarliga i dina anklagelse, du borde lära dig att veta hut någon gång det är det minsta man kan begära av dig.
Inlägg #33: Postat: 2010-06-06 05:58:00
Otto Israelsson
Pia har hört att skåningarna är rasister. Är det framför allt muslimerna i Skåne som är rasister? Eller är Pia så självraderande att hon absolut inte kan tänka sig att muslimer kan vara rasister? Sedan undrar jag hur många muslimska rasistiska bönder det finns? Finns det ens en enda? Någon som vet besked? Gunnar t.ex.? Håller du dig underrättad?
Inlägg #34: Postat: 2010-06-06 06:06:00
Otto Israelsson
Jag anser för övrigt att det finns på tok för många muslimer i vårt land. Snart har vi minst lika många skyltar som varnar för kamel som för älg i vårt rike.
Inlägg #35: Postat: 2010-06-06 11:51:00
ArHo
Om Gunnar blir rövknullad av ett gäng araber så kanske han äntligen skärper till sig.
Inlägg #36: Postat: 2010-06-06 11:54:00
Otto Israelsson
Varför kan inte muslimer få praktisera som drängar hos bönderna så att de kommer närmare varandra och lär känna varandra?
Inlägg #37: Postat: 2010-06-06 15:15:00
ingloz
#29 #30/ Ja, Sunny fri och Pia I, jag har levt i "exil" i 47 år och står snart inte heller ut med det kompakta hat som möter oss infödda, speciellt i Malmö som en gång blev mitt paradis - Kanske drar vi snart uppåt till mina hemtrakter i Nyköping/Stockholm. Eller Trosa, där jag också har kära släktingar som i flera år har talat sig varma för en flytt av oss till deras charmiga stad ... 1964 gjorde maken och jag ett kortkort försök i Uppsala. Maken blev allmänt titulerad "skånedjäveln" - och det var som sagt på 60-talet ... Att invandrare hatar oss svenskar är lättare att förstå än att svenskar avskyr andra svenskar ... På nära håll har jag t.ex. sett o hört hur min svägerska blev bemött när hon kom från Boden till Nyköping. "Lappdjävel" - Ja, människan är ett konstigt djur - eller kanske snarare precis som djuren/fåglarna: jag tänker på skatorna som tog död på duvungarna. I år igen!! Dem som vi så länge glatt oss åt i björken utanför köksfönstret ...
Inlägg #38: Postat: 2010-06-06 15:34:00
ingloz
#34 #35/ Otto och ArHo, inte blir situationen bättre för att man skämtar grovt om den - invandrare kan ju inte rå för att så gott som alla placeras i Skåne. De har faktiskt anledning att hata dem som sitter långt därifrån och bestämmer att de ska minsann hålla sej där nere i Skåne. Har hört invandrare uttrycka sin förtvivlan över att inte få flytta norrut och integreras med svenskar.
Inlägg #39: Postat: 2010-06-06 15:50:00
Inger Olsson
Kom igen - hur många av er kan skilja på en "bonde" och en "bonne"? En s a n n bonde röstar på Centerpartiet och inte SD. Varför? Den vill tjäna pengar så klart och vill därför vara med i både EU och världen i övrigt. Dessutom är den utbildad för att fixa dagens företagskrav och teknisk kunnig. Hacka inte bönderna. Ola, du menar "bonne"...
Inlägg #40: Postat: 2010-06-06 16:06:00
ingloz
- Ola, du är inte invandrare säger du, utan adopterad!!! - Detsamma gäller min älskade "bonusdotter" Maria. Hon har levt i Malmö i hela sitt drygt 40-åriga liv, men jag vet att hon älskar Malmö. Hon har dessutom vett att vara tacksam mot sina adoptivföräldrar som räddade henne undan koreakriget. Tack vare dem har hon nu möjlighet att själv forma sitt vuxenliv till något bra. Jag anar att det samma gäller dej, Ola.
Showing page 2 of 4: 1  2  3  4
Laddar...