Valt inlägg:
#16/ GunnarL/ Vad du tar i så sent på kvällen, har det med alkoholkonsumtion att göra? kanske dåligt ölsinne? eller fått nobben av att juppa tanten? Du kallar Arho för en stor skitstövel och indirekt mig när mina signaturer dyker upp i din aggresiva kommentar. Cyklisten har jag använt en gång, Moppedisten ett antal, för närvarande Lasse i Gatan. Trött på att bli ihopblandad med andra signaturer av dig, trots tidigare påpekanda från min sida. En annan sak som du ängnar dig åt är tala om för andra att de är rasister och främlingsfientliga, när de har synpunkter om den misslyckade massinvandringen. Du själv tillhör väl den grupp av proffstyckare som Janne Josefsson nämner i sin videobekännelse, PK-folket som bor så långt ifrån ett invandrarområde man kan komma. Ett semestertips får du här, hyr en lägenhet i exempelvis Rosengård, Rinkeby, Tensta, Södertälje, Bergsjön eller vad som passar dig bäst. Hör av dig och redovisa resultatet.Vi tar videon en gång till.länk: http://politisktinkorrekt.info/2010/06/03/janne-josefsson-journalisterna-forskonar-mangkulturen/
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?