Skåne är överbefolkat av rasistiska bönder

Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #61: Postat: 2010-06-11 13:43:00
ingloz
#58/ Tartyff, du har uppenbarligen fått allt om bakfoten - Det är INTE jag som påstår att skånska bönder är rasistiska. Skärp dej!!
Inlägg #62: Postat: 2010-06-11 16:15:00
Tartyff
#61 Självklart Ingloz ska jag skärpa mig. Fy på dig Ola som försöker lura på Ingloz dina åsikter!
Inlägg #63: Postat: 2010-06-11 17:25:00
ingloz
#62/ Tartyff, : du är ganska dråplig!
Inlägg #64: Postat: 2010-06-11 20:35:00
Hjalle
Är det inte gement att kalla grupp för rasister som i det här fallet, när det gäller skånska bönder? Artikeln är ju befängd, om nu Ola har sådana värderingar är han själv den största rasisten och bör hålla sig ifrån det här forumet. Jag hörde på en tågresa för några år sedan när fyra ungdomar pratade politik, jag tror att de hade sina sympatier hos moderaterna de pratade hur hemskt det var att svenskar blev kallade rasister och hur svenskar sins emellan kunde vräka ur sig något så sjukt. Nu kommer en kul kommentar, en av dem säger, du är ju främlingsfientlig" svaret kom blixtsnabbt nä du, jag är Sverigevän och ett skratt uppstod, du Sverigevän som är kommunist" Ja nu vet vi det, att kommunister är emot Svenska folket och moderaterna är Sverigevänner. Jag har funderat bra länge på det att alla som blir kallade för främlingsfientliga är nog svenskvänliga av naturliga orsaker, för att de är svenskar och de som anklagar har utländskt påbrå eller känner en invandrare, det sistnämda sagt, för hur dumt folk tänker.
Inlägg #65: Postat: 2010-09-26 17:17:00
olatidman
Hjalle: Kan ju säga att jag känner att detta inlägget är ganska klockrent med tanke på att det gick ganska bra för SD i valet, och det var väl tack vare en och annan skånsk trångsynt bonde, right?
Inlägg #66: Postat: 2010-09-26 18:04:00
Jan Olsson
Skulle det mot förmodan startas en revolution i Sverige - då börjar den med all sannolikhet i södra Skåne - bland mer eller mindre ljusskygga individer - med låg kvot av förstånd - givetvis är det förutsättningen!
Showing page 4 of 4: 1  2  3  4
Laddar...