Jag är pedofil!

Showing page 7 of 10: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Inlägg #121: Postat: 2008-02-28 17:07:00
Leif-Arne
118 Det finns någon som tycker detta är skojjigt Pia, som har så sjuk humor att den inte ens drar sig för att pretendera pedofil bara för att provocera. Sorgligt men uppenbarligen sant.
Inlägg #122: Postat: 2008-02-28 17:09:00
Pia K
120

nej, du gissar fel. Du vet inget om mig. Jag har ett cafe med högstadiet i en skola och har arbetet med barn i hela mitt liv, men är ingen fanatiker, som du tycks tro, i egenskap av pedofil. Jag har inga fördomar, men jag vill inte att vuxna ska använda barn i eget syfte, hur intresserade barnen än är av sex.
Inlägg #123: Postat: 2008-02-28 17:10:00
Pia K
118

tack för upplysningen!
Inlägg #124: Postat: 2008-02-28 17:17:00
PedoLove
Är det nån här som kommit hit för att vara oseriös och te sig totalt obildad och bara snacka om att osäkra hagelgevär och på andra sätt misshandla folk, så är det två personer i denna tråden. Som bara vill ha uppmärksamhet. Men bästa sättet att tysta dem är att ignorera dem.
Inlägg #125: Postat: 2008-02-28 17:20:00
profanum_vulgus
122. Bra poäng. Även om barn närmar sig vuxna sexuellt så betyder det inte att de vuxna får ha sex med barnen. Inte för att jag tror att detta kan ske med barn före puberteten, men det sker ju med tonåringar.
Leif-Arne kan du nog portse från, han är bara putt för att han är avslöjad.
Inlägg #126: Postat: 2008-02-28 17:25:00
PedoLove
Pia K: Okej, så jag gissade fel, men jag dristade mig att ta fram en schablonbild. I vilket fall vet du inget om mig heller, mina känslor och intentioner. Pedofili handlar inte ett dugg om att använda barn i eget syfte. Det handlar om "på lika villkor". Det kan faktiskt ske. Jag umgicks mest med vuxna när jag var liten. Jag litade mer på dem än på de i egen ålder. Om någon vuxen hade närmat sig mig sexuellt hade jag inte tagit skada om hon bara tagit vara på mina intressen i samma stund.
Inlägg #127: Postat: 2008-02-28 17:30:00
PedoLove
125. Det du/ni inte förstår, är att ni förnekar barnen sexuellt och emotionellt. Ni förbjuder barnen att göra, genomgå och uppleva vissa saker för att ni förväxlar verklighet med fantasi, ni romantiserar och normaliserar. Det finns inga studier som visar på att barn alltid far illa av sex/relationer med vuxna, däremot finns det tydliga indikationer som visar motsatsen. Allt ni gör är att spjärna emot för att ni inte kan förlika er med bilden av ett intergenerationellt kärlekspar.
Inlägg #128: Postat: 2008-02-28 17:41:00
profanum_vulgus
127. VAD finns det för studier som visar det och hur är de gjorda? Hur skulle detta plats i naturen? Du leverar bara samma påståenden om och om igen, du får väl för fan svara på frågor och visa argumenten för dina påståenden också?
Inlägg #129: Postat: 2008-02-28 18:45:00
PedoLove
Jag vet inte exakt var, bara att jag har läst delar ur det. Jag minns inte detaljerna. Som sagt har jag inte läst böcker. Och du tjatar också på ganska duktigt samma ramsor om och om. Blev du arg för att du har två emot dig om att barn kan onanera? Det är klart att pedofili platsar i naturen, precis som alla andra läggningar.
I vilket fall får du söka själv efter forskningar. Jag har bara ett par länkar, som du säkert ändå vill avvisa: mhamic.org och www.ipce.info.
Inlägg #130: Postat: 2008-02-28 23:01:00
profanum_vulgus
129. Nej den andra gav upp ganska snabbt. Ja då kanske du kan förklara var pedofili kommer in i naturen?
Inlägg #131: Postat: 2008-02-29 18:03:00
PedoLove
Ja, folk brukar vara extremt intoleranta vad gäller att bara diskutera detta ämne. Oftast blir det bara tjafs.
Hur pedofili kommer in i naturen, vad menar du?
Pedofili är en avvikelse om man ser till heterosexualitet som "normen", men pedofili är varken mer eller mindre naturligt än nån annan läggning. Jag ser pedofili som en stor tillgång, med tanke på kärleken till barn som finns där. Den totala viljan att älska dem och förstå dem. Sätta dem i centrum. Få vuxna gör faktiskt det.
Inlägg #132: Postat: 2008-03-03 13:41:00
profanum_vulgus
131. Sluta pladra och svara på frågan. OM pedofili är naturligt så borde det uppvisas hos andra djur och det borde också gå att förklara den roll som pedofilin skulle ha i naturen. Vilka fördelar skulle en population med pedofiler ha i förhållande till en population utan pedofiler?
Inlägg #133: Postat: 2008-03-03 14:18:00
arga gubben
Pedifiler talar uppenbarligen gärna om kärlek. Barnen älskar mig. Pedoloves inlägg är sannerligen fyllda med självbedrägeri för att rättfärdiga sitt eget handlande. Det gör honom också så farlig för alla barn. Alla barn älskar ju honom och vill vara med på hans övningar. Tänk på det småbarnsföräldrar!
Inlägg #134: Postat: 2008-03-03 15:38:00
PedoLove
132. Pladdra? Hah. Jag vet inte om pedofili finns hos andra djurarter, men jag har för mig att det gör det, iaf hos primater. Pedofili har den rollen att vi älskar barn och sätter dem först, det har jag skrivit förut. Det finns mycket att utvinna hos oss som är kreativt och utvecklande för barnen. Särskilt mer än vad hysterin gör. Pedofili är vanligare än homosexualitet. Fler än var 5:e vuxen man kan känna en sexuell dragning till barn, även om man inte behöver ha läggningen.
Inlägg #135: Postat: 2008-03-03 15:41:00
PedoLove
133. Vad är du för en nu då. Vilket töntigt inlägg och yttrande. Eftersom du inte fattar nånting behöver du inte skriva nånting. Du är farligare för barn själv än vad du tror, håll dig borta från dem! Och detta forum. Please. Gör lite hjärnjumpa istället, det behöver du. Buss på "gubben", småbarnsföräldrar!
Inlägg #136: Postat: 2008-03-03 15:41:00
profanum_vulgus
134. Kan bara pedofiler älska barn?
Jag tror inte ett ögonblick på att 20 skulle vara pedofiler. Det är samma önsketänkande som får RFSL att påstå att 80 är homo- eller bisexuella.
Inlägg #137: Postat: 2008-03-03 15:44:00
PedoLove
136. Sitter du jämt här och skriver eller? Har du inget liv? Du sitter iaf för länge för att kunna tyda bokstäverna på skärmen, för inte läser du vad man skriver. Jag tänker inte skriva ett ord mer till dig så länge du inte FATTAR vad jag skriver. Wannabee smartass. Dessutom är det ändå bara troll och okunniga hysteriker här.
Inlägg #138: Postat: 2008-03-03 18:16:00
profanum_vulgus
137. Ja om du menar "här" just den fysiska plats jag är på så gör jag det. Det är mitt jobb.
Jag förväntade mig inget annat än att du skulle inse att du inte hade argument och därför inte skulle vilja vara med längre. Förhoppningsvis inser du också att din läggning inte är naturlig utan en störning du bör söka vård för.
Inlägg #139: Postat: 2008-03-03 19:32:00
PedoLove
138. Nej, anledningen till att jag inte vill diskutera med dig är att du inte läser vad man skriver och tror att du alltid har rätt. Men argument, det kan du ge dig på att jag har, bara att du struntar i just mina. Kalla min läggning för vad du vill, men du ska fan inte ge mig råd om hur jag ska leva! Du är tafflig i ditt debatterande och har inga kunskaper i det här ämnet, det är övertydligt. Det enda du verkar vara ute efter är att briljera, men det gör man inte med ignorans.
Inlägg #140: Postat: 2008-03-03 20:39:00
Nähädu
Det finns några få individer som har som kvällsnöje att storma in på olika fora och förkunna sin "kärlek till barn". Jag har sett den här typen av så kallade debattörer förr. Osmakligt är ordet. Tur man inte är delägare i sourze en sånhär dag.
Showing page 7 of 10: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Laddar...