Jag är pedofil!

Showing page 6 of 10: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Inlägg #101: Postat: 2008-02-28 16:28:00
PedoLove
Jag sa just att jag "kanske INTE" är så bra på att debattera. Läs rätt. Min fakta är inte från böcker mestadels, eller så är det från andras fakta som kommit ur böcker, men likväl anser jag ha grund för mina PÅSTÅENDEN. Dessutom är det en klyscha att bara för att jag inte tycker som den stora massan måste jag backa upp varje ord med en tryckt text, till skillnad från er, som bara behöver skriva samma floskler som media lär er.
Inlägg #102: Postat: 2008-02-28 16:29:00
PedoLove
Pia K: sjuka? Vaddå sjuka? Du låter som Tant Hysteri när du skriver, kan du tagga ner lite?
Inlägg #103: Postat: 2008-02-28 16:31:00
profanum_vulgus
98. Så filmer på mord, våldtäkter, tortyr, djurplågeri osv borde tillhandahållas till de som vill, eftersom det ju med samma retorik inte skulle skada någon?
Inlägg #104: Postat: 2008-02-28 16:31:00
Pia K
svar 96
Går att diskutera med mig? Pedofili?
Du kan gilla barn hur mycket du vill som sexuella varelser- barn kan till och med vara utmanande, men de förstår inte den vuxnes sexbehov. De är oerfarna. De går på känslor- medfödda. Är det bar att utnyttja bar för egna behov och skita i barnenes själsliv efter övergreppen tycker du? Tycker inte jag- och det behövs ingen retorik för det. Diskutera det fina med pedofiler- får du göra i pedofilernas forum, tycker jag.
Inlägg #105: Postat: 2008-02-28 16:32:00
profanum_vulgus
100. Nej Pia, att röra vid sitt kön är inte att onanera. Barn KAN inte onanera, de KAN inte bli kåta de KAN inte känna sexuella känslor. Det är biologiskt omöjligt för dem före pubertetetn.
Inlägg #106: Postat: 2008-02-28 16:34:00
profanum_vulgus
101. Ingen har pratat om tryckt text. Men vad sägs om förklaringar och svar på frågor? Hur skulle barn kunna onanera utan de biologiska förutsättningarna som finns först i puberteten? Vilken roll skulle sex med barn spela i naturen?
Inlägg #107: Postat: 2008-02-28 16:34:00
Pia K
105
mycket du vet!
Inlägg #108: Postat: 2008-02-28 16:35:00
profanum_vulgus
104. Om du nu tror att barn har en sexualitet, varför tror du att de skulle må dåligt av att leva ut den?
Inlägg #109: Postat: 2008-02-28 16:36:00
profanum_vulgus
107. Det är snarare brist på kunskaper hos andra.
Inlägg #110: Postat: 2008-02-28 16:36:00
PedoLove
103. Ja, varför censurera? Vad gott kommer ur att begränsa yttrandefriheten? Om allt material var tillgängligt så kunde man mer sakligt med exempel debattera. Och många av er som kunde ta del av exempelvis barnporren skulle se att det faktiskt inte är så hemskt som ni förleds i media att tro. En del material är bara fint och sensuellt. En del är bara rätt och slätt naket. Barnporrlagen är bara tankebrott och moralism. Inte för att skydda barn. Det gör den inte ändå.
Inlägg #111: Postat: 2008-02-28 16:38:00
Pia K
tant hysteri!
Jag tänker på de åtminstone tre förstörda nära stående vänner, som blev utsatta för övergrepp, när de var små. En blev kroniskt sjuk av självanklagelse, en blev tablettberoende, en bytte kön.
Allt p.g.a. övergrepp på barn, som du glorifierar.
Hysteriskt att ha en annan uppfattning än dig? Barn har inte din livserfarenhet- du lurar dem- det är vad jag tycker, hysterisk eller inte. Pedofili är inte gångbart i vårt samhälle.
Inlägg #112: Postat: 2008-02-28 16:38:00
profanum_vulgus
Ja barnporrlagen är skit, främst därför att den förbjuder animerad barnporr som annars skulle vara en uttväg utan övergrepp. Inte för att den förbjuder att man profiterar på övergrepp.
Inlägg #113: Postat: 2008-02-28 16:40:00
Pia K
104
för det har inte blivit vår kultur.
Det är gränsöverskridning. Det är utnyttjan av oskulden.
Inlägg #114: Postat: 2008-02-28 16:41:00
PedoLove
Här håller jag med Pia, motståndare till mina åsikter eller ej. Om du tror att barn inte kan onanera före puberteten eller att de inte är sexuella före dito, då är du ute och cyklar. Snacka med en barnläkare vetja....
Barn onanerar från fosterstadiet. De gör det för att det har en lugnande effekt. Senare i förskoleålder upptäcker de att det är skönt på andra sätt också. Barn har mer sexualitet och medvetenhet än de flesta vågar se, för att de romantiserar bilden av barn. Gör dem en björntjänst.
Inlägg #115: Postat: 2008-02-28 16:44:00
PedoLove
Pia K: LÄS vad jag skriver för f*n. "Glorifierar övergrepp". Jäkla strunt. Är inte det hysteri att tro att bara för jag har insikt i pedofili så är jag för övergrepp? Nej, i "ert" samhälle är inte mycket gångbart. Du talar om regelrätta övergrepp, jag talar om kärlek på ANNAT sätt än att "förleda barn". Pedofili går i vilket fall inte att "stoppa", vad som än försöks. Det enda ni gör är att förstöra för både barnen och oss.
Inlägg #116: Postat: 2008-02-28 16:49:00
PedoLove
Pia K: du glorifierar ju! Du glorifierar vår västerländska kultur som något heligt och det enda rätta.
Det är fel det du säger att pedofiler vill använda sin "överlägsenhet" för att komma åt barnen. Du är BARA inne på att barnen blir förgripna på. NYANSERA. Det kan ske mycket i samtycke mellan vuxna och barn. Men nu har du sett dina väninnor blivit förgripna på och då måste allt sex bort från barnen om det inte sker på ett normaliserat sätt. Du vill bara inte höra på.
Inlägg #117: Postat: 2008-02-28 16:53:00
Pia K
115

tragiskt för barnen!

Barn är oskyldiga och behöver vårt stöd till utveckling, inte bli utnyttjade i eget syfte.
Man kan försvara allt. Du försvarar dig själv och din inställning till barn sexuellt. Vet du vad alla barn tycker?
Många har anmält sina förövare i vuxen ålder.
Moral kallas det- att inte utnyttja oskyldiga- och påstå att de vill allt den vuxne vill.
Barn är värnlösa.
Inlägg #118: Postat: 2008-02-28 16:57:00
Pia K
Tack för att jag fick delta i debatten. Den fick inget resultat. Ord står mot ord.
Känslor hos barn, kan framkalla självmord, om den vuxne personen använder sig av sin erfarenhet, för att straffa eller sätta barnet på plats.
Jag hade ett sånt fall. Ingen tog i det. Chefer avgick. Pedofilen fick fortsätta.
Inlägg #119: Postat: 2008-02-28 17:00:00
PedoLove
I din lilla förskolefröken-värld är barn söta små fina varelser som må ha en sexualitet, men de ska pilla på sina snippor och snoppar i fred. Vuxna ska bara "vägleda dem" men hålla sig på avstånd från deras mjuka kroppar, som längtar efter beröring. Det jag försvarar är SANNINGEN. Något som du är främmande ifrån och antagligen aldrig mer kommer att uppleva, för nu är du pseudotraumatiserad av dina väninnor och kan gå genom eld för att hålla barn borta från alla vidriga förövare.
Inlägg #120: Postat: 2008-02-28 17:01:00
PedoLove
Pia K: du är löjlig som kallar alla brott mot barn pedofili. Skaffa dig kunskap, SÄRSKILT som du jobbar med barn. Du är med i Rädda Barnen va? Går på deras Måndagsträffar säkert och var bergis där när de pratade om "kattlekar" och annat....
Showing page 6 of 10: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10
Laddar...